شناسهٔ خبر: 28298972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

غوریانی در گفتگو با دانشجو:

نمایندگان مجلس پندار خود را بر نظر نخبگان ترجیح ندهند/ مردم شهیدپرور اهواز با حرکات تروریستی دست از مقاومت نمی‌کشند

یک فعال دانشجویی علوم پزشكي مشهد گفت: مردم شهیدپرور اهواز که سابقه مقاومت ۸ ساله در برابر رژیم جنایتکار صدام را دارند، با این حملات تروریستی، دست از مقاومت نمی‌کشند.

صاحب‌خبر -

زینب غوریانی، قائم مقام بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشكي مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: درشرایط فعلی کشور که دشمنان در قالب تصویب لوایحی مثل FATF و حمله‌ی تروریستی به دنبال استعمار کشور و ازبین بردن امنیت و تجزیه طلبی جمهوری اسلامی هستند، متاسفانه دولت و نمایندگان مجلس پندارغلط خود در امور بین الملل و اقتصاد را بر نظر نخبگان و امنیت مردم ترجیح می‌دهند و در واقع با شفافیت مالی برای نهاد FATF نیرو‌های امنیتی داخل کشور تحریم می‌کنند.

 

غوریانی افزود: در دنیایی که گرگ‌های وحشی چشم طمع به امنیت کشور بسته‌اند، حرف از مذاکره معنایی جز جنگ طلبی و وطن فروشی ندارد.

 

قائم مقام بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: کسانی که صحبت از برجام موشکی و دنیای گفتمان‌ها می کردند و دلخوش به دست دادن با کدخدا و خوش بین به مذاکره با اروپایی‌ها هستند، هزینه‌ بزرگی را به کشور تحمیل می‌کنند.

 

وی بیان کرد: بی شک نماینده‌ مجلسی که با رای موافق به تصویب کنوانسیون FATF، راه را برای ورود گروهک‌های تروریستی مثل الاحوازیه و داعش باز می‌کند، نماینده‌ مرعوب آمریکای جنایت کار است.

غوریانی اظهار داشت: کاش دولت و مجلس به جای چشم داشت به غرب، کمی به ظرفیت‌های درونی و اقتصاد مقاومتی توجه می‌کردند تا شاهد گستاخی دشمن درحملات تروریستی نباشیم.

قائم مقام بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پایان گفت: مردم شهید پرور اهواز که سابقه‌ی مقاومت ۸ساله در برابر رژیم جنایتکار صدام را دارند، با این حملات تروریستی، دست از مقاومت نمی‌کشند، ما فرهنگ مقاومت را از عاشورا گرفتیم و تا آخرین قطره‌ی خون تن به سازش نمی‌دهیم.

نظر شما