شناسهٔ خبر: 28298840 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیر آموزش وپرورش ایرانشهر خبر داد

سال تحصیلی جدید با مدرسه جدید

یک واحد آموزشی 6 کلاسه خیر ساز در اولین روز از سال تحصیلی جدید در روستای رحمان آباد ایرانشهر افتتاح شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش پرورش ایرانشهر ، حسینی اظهار داشت :این فضای آموزشی در زمینی به مساحت هزار و 500 متر مربع با 375 متر مربع زیر بنا از سوی خیران گروه آبی آسمانی از تهران و صندوق طرح محسنین فرهنگیان ایرانشهر ساخته شد.
وی بیان کرد: برای ساخت این واحد آموزشی که زمین آن نیز از سوی یک خیر ایرانشهری اهدا شده، افزون بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر آموزش وپرورش ایرانشهر گفت: در سال جاری 30 کلاس درس استاندارد از سوی خیران در سطح شهرستان ایرانشهر احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

حسینی  در مراسم افتتاح این مدرسه با بیان اینکه حضور بی دغدغه دانش آموزان در سر کلاس ها یکی از دغدغه های ما در ابتدای سال تحصیلی است، گفت: تلاش می کنیم تا کمبود های این حوزه را به حداقل ممکن برسانیم.

وی ادامه داد، با افتتاح این مدرسه، جسم، جان و روح جامعه شکل می گیرد .


داودی معاون استاندار وفرماندار ویژه ایرانشهر با تقدیر از اقدام شایسته خیران اظهار داشت: مدرسه خانه دوم دانش‌ آموزان است و آسایش و امنیت آنان باید در این مکان به طور کامل تامین شود.
داودی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش نه تنها هزینه نیست بلکه سود است  و اجر و پاداش اخروی آن بی‌نظیر است و باقیات و صالحیات پرباری محسوب می‌شود.

شایان ذکر است تعداد 220 بسته آموزشی از طرف خیر بین  دانش آموزان توزیع  شد .

نظر شما