شناسهٔ خبر: 28298794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

بلایی بر سر دشمن می آوریم که تاکنون ندیده باشد

فرمانده منطقه ۴ نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: چنانچه اشتباهی از دشمنان سر بزند، بلایی بر سرشان می آوریم که تاکنون ندیده باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار منصور روانکار در جمع نظامیان شهرستان لامرد اظهار داشت: دفاع مقدس نمونه‌ای از حماسه کربلا است و رزمندگان با کم‌ترین امکانات در مقابل انواع تجهیزات کشورهای مختلف تا آخرین لحظه ایستادگی کردند.
وی افزود: بسیجیان و نیروهای مسلح از آزمون بزرگ دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند و امروز بسیج به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که امام خمینی (ره) وعده آن را داده بود.
فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی در بالاترین سطح آمادگی در مقابل تهدیدات دشمن قرار دارند و تمام نیازهای نظامی در داخل کشور تولید می‌شود.
او با بیان اینکه امروز ظلم‌ستیزی از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی عبور کرده است تصریح کرد: لشکرهای مختلفی از دانشگاه دفاع مقدس فارغ‌التحصیل و سازماندهی شده‌اند.
وی بیان کرد: امروز جوانان مومن و مخلص در سطح بسیج حضور دارند و این حضور باشکوه تا ظهور بقیه‌الله(عج) ادامه دارد.
این مقام ارشد نظامی با تاکید براینکه امروز بسیج مانند قدرت موشکی قدرتمند است تصریح کرد: دشمنان بدانند که تنها تونل‌های موشکی زیر زمینی را دیده‌اند و هنوز تجهیزات دیگر را مشاهده نکرده‌اند و اگر اقدامی از دشمنان سر بزند بلایی به سرشان خواهد آمد که تاکنون ندیده باشند.

نظر شما