شناسهٔ خبر: 28297465 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ذوالقدر در توضیح جلسه کمیسیون فرهنگی با رئیس سازمان حج و زیارت:

ارائه گزارش از روند برگزاری حج تمتع امسال/ سهمیه حج سال آینده به احتمال زیاد تغییری نخواهد کرد

گروه سیاسی ــ نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون با حمید محمدی گفت: در این جلسه نحوه برگزاری حج تمتع امسال مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس سازمان حج و زیارت در مجموع با اعلام رضایت از برگزاری حج امسال به لحاظ خدمات‌رسانی، آن را بهتر از سال گذشته ارزیابی کرد.

صاحب‌خبر -

سیده فاطمه ذوالقدر، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در تشریح جلسه روز گذشته کمیسیون فرهنگی با حمید محمدی، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در این جلسه درخصوص نحوه برگزاری حج تمتع امسال صبحت شد و رئیس سازمان حج و زیارت درباره زیرساخت‌ها و خدمات ارائه شده توضیحاتی ارائه دادند و در مجموع از نحوه برگزاری حج امسال اعلام رضایت کردند و آن را بهتر از سال گذشته ارزیابی کرد.

وی درباره امکان برگزاری حج عمره در سال آینده گفت: در این جلسه در این خصوص مطلبی بیان نشد و فقط گزارشی از حج تمتع امسال ارائه گردید و درباره حج تمتع سال آینده نیز اطلاعات دقیقی مطرح نشد و اعلام شد که در این خصوص در حال رایزنی با مقامات عربستانی هستند.

ذوالقدر در خصوص سهمیه حج تمتع سال آینده گفت: براساس گفته‌های رئیس سازمان حج و زیارت تغییر چندانی در سهمیه حجاج ایرانی صورت نخواهد گرفت و احتمالا همین 86هزار نفر حج امسال باشد. 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین در خصوص جلسه کمیسیون با معاون پارلمانی شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: این جلسه برای ارائه گزارش از بودجه فرهنگی سال 98 برگزار شد و آقای عبداللهی به صورت کلی آماری در این رابطه ارائه دادند و مقرر شد توضیحات و جزئیات بیشتر در این رابطه در کمیته بودجه کمیسیون ارائه شود.

انتهای پیام 

نظر شما