شناسهٔ خبر: 28296786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری دوره‌های آموزش‌ اختصاصی کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

دوره‌های آموزش اختصاصی کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در سه دوره اختصاصی از ۳۰ شهریور تا ۵ مهر امسال در محل اداره کل در حال اجراست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، دوره‌های آموزش اختصاصی کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در سه دوره اختصاصی ویژه کارشناسان فرهنگی، رسانه‌ای و قرآنی، کارشناسان هنری، سمعی، بصری و سینمایی و کارشناسان مشاغل عمومی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در حال برگزاری است.

 

نخسیتن دوره ویژه کارشناسان فرهنگی، رسانه‌ای و قرآنی با عنوان اصول ویرایش در زبان فارسی 31 شهریور و اول مهر با حضور استاد سعید رضا بیات برگزار شد.

 

دومین دوره ویژه کارشناسان هنری، سمعی، بصری و سینمایی هم با عنوان اصول و مبانی توسعه مشارکت‌های فرهنگی و هنری 2 تا 4 مهر با حضور استاد جمشیدی در محل اداره کل برگزار می‌شود.

 

سومین دوره با عنوان آشنایی با مقررات و قوانین ناظر بر ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد است که ویژه کارشناسان مشاغل عمومی بوده و 5 مهر برگزار خواهد شد.

 

این دوره ها از سوی واحد آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و در راستای اجرای بخشنامه آموزش کارکنان برگزار می‌شود.

 

دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارشناسان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با هدف رشد فضائل اخلاقی و معنوی، توسعه ظرفیت‌های کارشناسی، بهبود شایستگی‌های عمومی شغلی و مدیریتی کارکنان دولت اجرا می‌شود.

نظر شما