شناسهٔ خبر: 28296214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

سردار سلامی:

پاسخ پشیمان کننده ای به تروریست ها خواهیم داد

سردار سلامی گفت: به ملت ایران قول می دهیم واکنشمان به حمله تروریستی در اهواز پشیمان کننده، ویرانگر و نابودکننده خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران، در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز با بیان اینکه خوزستان کانون مقاومت و پایتخت دفاع مقدس است، عنوان داشت: کسی گمان نکند مردمانی که در دوران جنگ تحمیلی از غرش بمب ها و موشک ها نترسیدند امروزه از حرکت 4 نفر نگران باشند، جمعیت با صلابت و مطمئنی که امروز در مراسم تشییع حضور پیدا کردند، محاسبات دشمنان را بر هم می زند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه معجزه اصلی امروز شهدا وحدت و یکپارچگی میان ملت و دمیدن روح عاشورا بر پیکره جامعه است، افزود: از کانون طراحی توطئه ها آگاه هستیم و آنانی که مردان و زنان سرزمین مان را بیگناه به شهادت رساندند، حجتی ندارند، به کدامین گناه زنان، مردان، کودکان و نوجوانان را در خیابان های اهواز به شهادت رساندید؟.

این مقام مسؤول با بیان اینکه حادثه تروریستی اهواز پرده از نفاق و تزویر مثلث شکست خوردگان سیاسی جهان(آل سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا) برداشت، ادامه داد: امروز پرده از تزویر ریاکاران در جهان اسلام برمی داریم، آنانی که دم از حمایت از مردم شریف عرب ما می زنند، آیا می دانند تعداد زیادی از شهدای حادثه تروریستی اهواز، عرب هستند؟.

سردار سلامی با بیان اینکه خون عرب، فارس و لر در حادثه تروریستی با هم عجین شد، خاطرنشان کرد: آنانی که خانه ها را بر سر یمنی های بی دفاع و مظلوم یمن ویران، فرزندان را یتیم، زنان سوری را در خیابان های اروپا آواره، به دنبال تجزیه عراق و با شارژ اقتصادی و اعتقادی و کمک های تسلیحاتی، آتش تفرقه ها را در جهان اسلام شعله ور می کنند، به دنبال آن هستند که نقشه های شکست خورده شان در عراق، سوریه و لبنان را در ایران اسلامی پیاده کنند.

وی با بیان اینکه طی 10 سال اخیر نقشه های آل سعود و هم پیمانانش شکست خورده  است، تصریح کر: آنها در بصره با تحریک مردم در پی ایجاد اختلاف و تفرقه در میان ایرانی ها و عراقی ها بودند اما با عکس العمل زیبا و دل انگیز مردم عراق رو به رو شده و باز هم شکست خوردند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران خطاب به طراحان تفرقه انگیزی در ایران اسلامی گفت: به مقامات این کشورها هشدار می دهیم شما مسؤول چنین اعمالی هستید و عواقب آن را خواهید دید.

سردار سلامی اضافه کرد: آنانی که می گویند ناامنی را به درون ایران اسلامی می کشند، قطعا کانون طراحی توطئه ها بوده و از آنها انتقام سختی خواهیم گرفت، این دشمنان را در هر جای جهان بوده، یافته و به سزای اعمال شان خواهیم رساند.

وی در پایان اعلام کرد: به ملت ایران قول می دهیم واکنشمان به حمله تروریستی پشیمان کننده ویرانگر و نابودکننده خواهد بود./9456/پ203/ب1

نظر شما