شناسهٔ خبر: 28294629 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

فقدان آمارهای پایه ای از مشکلات اساسی استان است

علی محمد احمدی در نشست شورای هماهنگی ثبت احوال استان، گفت: نبود آمارهای پایه ای، مسائل حقوقی و گاها مشکلاتی برای مردم در ارتباطات دستگاهی را ایجاد می کند.

صاحب‌خبر -
1397/7/2 دوشنبه استاندار کهگیلویه وبویراحمد:
فقدان آمارهای پایه ای از مشکلات اساسی استان است
علی محمد احمدی در نشست شورای هماهنگی ثبت احوال استان، گفت: نبود آمارهای پایه ای، مسائل حقوقی و گاها مشکلاتی برای مردم در ارتباطات دستگاهی را ایجاد می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آمار فوت و ولادت از مهمترین داده ها محسوب می شود و ثبت صحیح در بازه زمانی مناسب این اطلاعات گام موثری در تقویت بانک اطلاعات آماری دارد.
احمدی، خواستار هدفگذاری صحیح در حوزه اطلاعات آماری شد و گفت: دستگاه ها مصوبات جلسه را به شکل مطلوبی محقق کنند تا لینک عملیاتی و اجرایی بهتری داشته باشیم.
رئیس شورای ثبت احوال استان خاطرنشان کرد: پوشش صحیح اطلاعات آماری از سردرگمی ارباب رجوع در دستگاه ها جلوگیری می کند.
احمدی با اشاره به تخصیص اعتبار به ثبت احوال از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی، خواستار بکارگیری این اعتبارات برای ارتقای ظرفیت ها و شاخص ها شد.
استاندار به مشکلات زیرساختی و نرم افزاری آرامستان ها اشاره کرد و گفت: در حوزه آرامستان ها باید فعالیت های آنلاین نرم افزاری با تحقق توسعه زیرساختی فراهم شود.
احمدی تصریح کرد: سرعت بیشتر در فعالیت ها و ثبت با اطمینان اطلاعات در پایگاه ملی ثبت احوال از خروجی های توسعه نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با ثبت اطلاعات است.
وی ضمن تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر ثبت احوال، مبلغ ۵ میلیارد ریال به ثبت احوال استان اختصاص داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آمار فوت و ولادت از مهمترین داده ها محسوب می شود و ثبت صحیح در بازه زمانی مناسب این اطلاعات گام موثری در تقویت بانک اطلاعات آماری دارد.
احمدی، خواستار هدفگذاری صحیح در حوزه اطلاعات آماری شد و گفت: دستگاه ها مصوبات جلسه را به شکل مطلوبی محقق کنند تا لینک عملیاتی و اجرایی بهتری داشته باشیم.
رئیس شورای ثبت احوال استان خاطرنشان کرد: پوشش صحیح اطلاعات آماری از سردرگمی ارباب رجوع در دستگاه ها جلوگیری می کند.
احمدی با اشاره به تخصیص اعتبار به ثبت احوال از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی، خواستار بکارگیری این اعتبارات برای ارتقای ظرفیت ها و شاخص ها شد.
استاندار به مشکلات زیرساختی و نرم افزاری آرامستان ها اشاره کرد و گفت: در حوزه آرامستان ها باید فعالیت های آنلاین نرم افزاری با تحقق توسعه زیرساختی فراهم شود.
احمدی تصریح کرد: سرعت بیشتر در فعالیت ها و ثبت با اطمینان اطلاعات در پایگاه ملی ثبت احوال از خروجی های توسعه نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با ثبت اطلاعات است.
وی ضمن تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر ثبت احوال، مبلغ ۵ میلیارد ریال به ثبت احوال استان اختصاص داد.

نظر شما