شناسهٔ خبر: 28294593 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

فرجی در گفت‌وگو با بانک ورزش:

برابر پرسپولیس مستحق شکست نبودیم/ راه گل نخوردن مقابل استقلال را به پرسپولیس نشان دادیم

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - نساجی مازندران در هفته هفتم لیگ برتر موفق شد استقلال تهران را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نتیجه صفر - صفر متوقف کند. فرشاد فرجی، مدافع راست قائمشهری‌ها که در این دیدار به خوبی توانست سمت چپ استقلال را از کار بیندازد، معتقد است اگر کمی خوش شانس بودند می توانستند پیروز میدان لقب بگیرند.

 

ماحصل گفت‌وگوی خبرنگار بانک ورزش با فرشاد فرجی، مدافع نساجی را در زیر می‌خوانید.

 

از بازی برابر استقلال شروع کنیم.
خب ما هفته پیش علیرغم بازی خوبی که در آزادی برابر پرسپولیس انجام داده بودیم، با وجود اینکه مستحق باخت نبودیم با شکست زمین مسابقه را ترک کردیم و همین موضوع موجب شده بود تا بخواهیم از بازی برابر استقلال حداکثر امتیاز را کسب کنیم. از قبل با آنالیزی که کادرفنی از تیم استقلال انجام داده بود، به خوبی نقاط ضعف و قوت حریف را می شناختیم و همانطور که دیدید بازی بسیار خوبی، به خصوص در فاز تدافعی انجام دادیم و به جز یک شوت پشت محوطه ای که باقری به سمت دروازه ما روانه کرد، تیم مقابل حتی یک فرصت نصف و نیمه هم نتوانست روی دروازه ما ایجاد کند. در کل معتقدم اگر کمی خوش شانس تر بودیم، می توانستیم برنده بازی لقب بگیریم.

 

ولی هواداران نساجی انتظار داشتند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارید.
اینکه هوادار تیمی دوست داشته باشد، تیمش در همه مسابقات پیروز باشد، طبیعی است، در غیر اینصورت که هوادار تیم محسوب نمی شود ولی اگر منطقی به این موضوع نگاه کنیم ما با تیمی مساوی کردیم که همین هفته پیش در جمع هشت تیم آسیا به میدان رفته بود و شاید اگر ۱۰ نفره نمی شد، الان در جمع چهار تیم آسیا حضور داشت ولی با این حساب باز هم اگر کمی خوش شانس بودیم، می توانستیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.

 

به عنوان بازیکن از روند تیم تا به اینجا راضی هستید؟
ببینید، این را قبول دارم که در لیگ برتر بازی یا حریف آسان وجود ندارد ولی به این هم توجه کنید که نساجی در اولین تجربه لیگ برتر خود، در این هفته ها با ذوب آهن که به دنبال قهرمانی است، پرسپولیس که در جمع چهار تیم برتر آسیاست، استقلال که به تازگی از جمع هشت تیم اول آسیا کنار رفته، تراکتورسازی و فولاد بازی کرده و در هفته های بعد هم با سایپای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و سپاهان مدعی قهرمانی بازی داریم. تیم ما روند خوبی را پشت سر می گذارد و البته کاستی هایی هم دارد که شک نکنید آقای نکونام و کادرش به خوبی آنها را برطرف می کنند.

 

در جریان بازی خط دفاعی نساجی به خوبی مهاجمان استقلال را مهار کرد.
همانطور که می دانید هفته آینده دربی بزرگ ایران برگزار خواهد شد و نتیجه بازی قبل از دربی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس بسیار حائز اهمیت است و به نوعی در این مسابقه به دنبال پیروزی هستند تا با روحیه ای مضاعف در مقابل حریف سنتی خودشان بازی کنند ولی ما با توان بالای بدنی بازیکنان مان و پرس از زمین حریف به خوبی توانستیم راه گل نخوردن در دربی را به پرسپولیس نشان دادیم.

 

هفته آینده هم باید به مصاف سایپا بروید.
بله و قطعا با برنامه و تمرین هایی که کادرفنی در این هفته برای ما در نظر می گیرند برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم. تیم ما بازیکن ستاره ندارد و تلاش می کنیم تا تیم ستاره‌ای را تشکیل دهیم.

 

فکر می کنید در ادامه جایگاه نساجی در جدول تغییر کند؟
اول اینکه جایگاه ما همین حالا هم خیلی بد نیست و تنها یکی دو امتیاز با تیم هایی که چند ۱۰ میلیارد بیشتر از ما هزینه کرده اند فاصله داریم، در ثانی به این هم توجه کنید که با یک باخت یا پیروزی چقدر در جدول تغییر خواهید کرد، حالا حساب کنید که اگر با اشتباه داوری، به گواه کارشناسان داوری تا کنون چند امتیاز را از دست نداده بودیم، در چه رده ای حضور داشتیم و سپس خودتان بگویید که آیا جایگاه نساجی در این رده جدول عادلانه است و  آیا در ادامه بازی ها می تواند تغییر کند یا خیر؟ از هواداران نساجی که سمبل راه هواداری در فوتبال ایران شده اند تشکر می کنم و مطمئن هستم که با حمایت آنها هر کاری از ما بازیکنان و کادر فنی ساخته است.

 

نظر شما