شناسهٔ خبر: 28293739 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چرا یحیی می‌خواست به بازیکنانش تعظیم کند؟

بازیکنان پدیده در بازی با تراکتورسازی نمایشی با تمام وجود از خود به نمایش گذاشتند که تحسین تماشاگران را برانگیخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، در دقیقه25 بازی پدیده و تراکتورسازی که در ورزشگاه مملو از جمعیت امام رضا (ع) در جریان بود، بر روی کرنر ارسالی سفیدپوشان تراکتور، توپ در ریباند در پشت محوطه جریمه به احسان حاج صفی شوتزن رسید که بلند شدن توپ از روی چمن هم باعث شد تا این بازیکن صاحب نام تراکتور ضربه‌ای قدرتمندانه را چاشنی کرده که معدود آذری‌های حاضر در ورزشگاه را به گمان گل نیم خیز کرد.

 

جابجا شدن سریع محمد حسین مرادمند و گذاشتن سر در مسیر این شوت سنگین، نقطه حماسی نمایش غیرت بازیکنان پدیده بود تا مدافعی که تنها دو هفته‌ از اتمام مصدومیتش می‌گذرد تمام تماشاگران حاضر در ورزشگاه را تحت تاثیر خود قرار دهد.

 

بازی غیرتی پدیده‌ای‌ها به همین جا ختم نمی‌شد تا چهره‌ای از این تیم که شدیدا درگیر مشکلات مالی شده برابر تراکتورسازی به نمایش دربیاید که یحیی هم در کنفرانس خبری خود نتواند جلوی بروز احساسات خود را بگیرد و بگوید اگر گناه نبود، باید سمت بازیکنان سجده و تعظیم می‌کردم.

 

مدیران استان خراسان رضوی قطعا بیش از همه این نمایش غیرت بازیکنان را دیده‌اند و امید می‌رود که در شرایطی که شرکت مادر پدیده مدیران باشگاه را دست تنها گذاشته، تکانی به خود بدهند و پاسخ عرقی که بازیکنان این تیم برای آبروی فوتبال خراسان ریخته‌اند را بدهند.

 

نظر شما