شناسهٔ خبر: 28292898 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بارش ها در شمال شرق ادامه دارد

کارشناس هواشناسی: بارش ها در بخش های شمالی و شمال شرق کشور در ساعات بعدازظهر امروز ادامه می یابد.

صاحب‌خبر -
معصومه احمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: برای امروز سامانه بارشی همچنان در دامنه های البرز و سواحل شمالی کشورمان و همین طور در بخشهایی از شمال شرق به تدریج فعالیت خود را خواهد داشت و برای فردا هم این سامانه بارشی عمدتاً به بخش شرقی منتقل می شود.
وی گفت : شدت و اوج بارش ها را برای امروز در ساعات بعدازظهر در بخشهای شمالی و ارتفاعات البرز شامل نواحی استان مازندران بخصوص نواحی کوهستانی این استان و استان گیلان و همینطور در ارتفاعات نواحلی شمالی استان سمنان ، نواحی کوهستانی و شمالی استان تهران و در بخشهای جنوبی تر می توان در استان کرمان پیش بینی کرد و شدت بارش ها بالا خواهد بود و می تواند منجر به آب گرفتگی معابر عمومی در این مناطق نیز شود.
کارشناس سازمان هواشناسی افزود : برای روز سه شنبه علاوه بر بخش هایی از شمال کشورمان این سامانه بارشی عمدتاً در شرق کشورمان فعال خواهد بود.
mp4
<div id="video-display-embed-code_2648784" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2235127/2648784?width=400&height=300"></script></div>
وی گفت : در استان هایی مانند خراسان رضوی ، شمالی و بخش هایی از استان کرمان ، شمال استان سیستان و بلوچستان ، شمال هرمزگان و برخی از این استانها می تواند شدت بارشها بالا هم باشد.
احمدی افزود : وزش باد همچنان مهمترین پدیده مرکز و شرق کشورمان است و همین طور در بخش هایی از جنوب غرب کشورمان بخصوص استان خوزستان نیز وزش باد برای فردا شدت می گیرد.
وی گفت : در بخش هایی از استان هایی مانند یزد ، کرمان ، خراسان جنوبی و بخش های جنوبی خراسان رضوی و بخش هایی از استانهای یزد ، اصفهان ، سمنان ، مرکزی ، قم و البرز نیز می تواند وزش باد شدید شود و گرد و خاک ایجاد کند.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت : برای استان تهران وقوع رگبار و رعد و برق در نواحی شمالی را داریم و دما در گرم ترین ساعات به 29 درجه خواهد رسید.
 

نظر شما