شناسهٔ خبر: 28292328 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بررسی عملکرد شب گذشته لژیونرها

درخشش دوباره مهاجم اخراجی استقلال برای اسپارتاک/ قوچان‌نژاد و یارانش شکست خوردند

خبرگزاری میزان- شب گذشته برخی از لژیونر‌های فوتبال کشورمان برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شب گذشته برخی از لژیونر‌های فوتبال کشورمان برای تیم‌های خود بازی کردند و در این بین برخی از آن‌ها درخشش داشتند. 

سوپر لیگ اسلواکی/ اسپارتاک برناوا ۲ - دوناجسکا استردا ۳

در ادامه رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال اسلواکی شب گذشته تیم‌های اسپارتاک و دوناجسکا به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با شکست تیم لژیونر کشورمان همراه بود. علی قربانی در این بازی از ابتدا بازی کرد و موفق شد هر ۲ گل تیمش را به ثمر برساند. این اولین حضور قربانی به صورت ثابت در ترکیب اسپارتاک بود که این بازیکن موفق شد درخشش قابل توجهی داشته باشد.

لیگ برتر لهستان/ اسلاسک وروتسلاو ۴ - گلیویک یک

در هفته نهم از رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال لهستان شب گذشته تیم‌های اسلاسک و گلیویک به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری پُرگل تیم لژیونر ایران به پایان رسید. فرشاد احمدزاده در این بازی ۱۱ دقیقه برای اسلاسک بازی کرد، ولی نتوانست در شب تولدش گلی به ثمر برساند.

لیگ برتر کرواسی/ دیناموزاگرب ۵ - اینتر زاپرشیچ ۳

در اداه بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر کرواسی شب گذشته تیم‌های دیناموزاگرب و اینتر زاپرشیچ به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری تیم لژیونر کشورمان همراه بود. صادق محرمی در این بازی ۹۰ دقیقه برای دینامو بازی کرد و در پیروزی تیمش نقش موثری داشت

لیگ برتر قبرس/ آپوئل ۲ - دوکسا ۵

در ادامه بازی‌های این هفته لیگ برتر قبرس شب گذشته تیم‌های آپوئل و دوکسا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با شکست یاران قوچان‌نژاد به پایان رسید. رضا قوچان‌نژاد در این بازی ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد، اما موفق نشد برای آپوئل گلزنی و از شکست تیمش جلوگیری کند.

انتهای پیام/

نظر شما