شناسهٔ خبر: 28292123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در اهواز:

پاسخ ما به حادثه تروریستی اهواز، پشیمان کننده، نابودگر و ویرانگر خواهد بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما قول می‌دهیم که واکنش‌مان به این حادثه پشیمان کننده، نابودگر و ویرانگر باشد و هرگز هیچکس نخواهد توانست بر کودکان ما در این زمین بتازد و این ماجرا خاتمه نخواهد یافت و به همه هشدار می‌دهیم که ما انتقام خواهیم گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سلامی دقایقی پیش در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، اظهار کرد: آنهایی که مردم عرب خوزستان را متهم می‌کنند، آیا می‌دانند چند نفر از شهدای این حادثه تروریستی عرب هستند؟؛ خون فارس‌ها با عرب‌ها و لرها در هم عجین شد تا نشان دهد آنها که شبانه روز خانه‌ها را بر سر مردمان مظلوم و بی دفاع یمن ویران می‌کنند و فرزندان را یتیم می‌کنند، آنها که با پول و اسلحه آتش فتنه و تفرقه را در کشورهای اسلامی روشن می‌کنند و مردم عراق و سوریه را از یک زندگی ایمن دور می‌کنند به دنبال این هستند که نسخه‌های شکست خورده در لبنان، سوریه و عراق را در کشور ما پیاده سازی ‌کنند اما آنها در طول 10 سال گذشته شکست‌های زیادی از ایرانیان خوردند.

وی افزود: آنهایی که می‌خواهند بین ملت ایران و ملت عراق تفرقه بیاندازند در روزهای اخیر شکست خوردند و حالا می‌خواهند نسخه تفرقه را در کشور ما پیاده کنند اما ما به مقامات این کشورها هشدار می‌دهیم که شما مسئول این اعمال هستید و عواقب آن را خواهید دید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شما می‌گویید که می‌خواهید درگیری را به سرزمین ایران بکشانید پس مشخص است که نقطه مرکز و کانون طراحی این توطئه هستید و ما انتقام سختی از دشمنانمان خواهیم گرفت. این را همه جهان دیده است.

وی بیان کرد: بنا بر وعده و گفته قرآن ما سرهایشان را به سوی آسمان پرتاب خواهیم کرد و سرانگشتانشان را قطع خواهیم کرد و آنها را به سزای اعمالشان خواهیم رساند. صهیونیست‌ها دیدند که چگونه انتقام گرفتیم از کسانی که عزیزان ما و دانشمندانمان را به شهادت رساندند، آنها دیدند.

سردار سلامی عنوان کرد: صهیونیست‌ها متوجه شدند که وقتی در پایگاه تی فور جوانان ما را به شهادت رساندند ما چگونه انتقام گرفتیم. آمریکایی‌ها باید بدانند و به آنها هشدار می‌دهیم. آمریکا نتوانست امنیت صهیونیست‌ها را حفظ کند و اکنون حزب الله قادر است طومار صهیونیست‌ها را در هم بپیچد. مکتب ما به ما آموخته‌ است که چگونه آمریکا و صهیونیست‌ها را شکست دهیم. شما نتوانستید نقشه صلح و خاورمیانه جدید را به سرانجام برسانید و شکست خوردید شما نتوانستید نظام بشار اسد را ساقط کنید و امروز او ماند و شما رفتید.

وی اظهار کرد: شما نتوانستید عراق را تجزیه کنید و بر این کشور سیطره سیاسی پیدا کنید و هواداران انقلاب در آنجا بودند و خواهند ماند. شما در طبس خاکستر شدید آنگاه که نیت کردید در قلب این سرزمین پیاده شوید و تفنگدارتان را دستگیر کردیم و هیچ غلطی نتوانستید بکنید. شما هرگز نخواهید توانست و این را به یاد داشته باشید که این سرزمین سرزمین پیروزی‌های بزرگ و سرزمین مردان و زنانی است که در هر لحظه یک افتخار بزرگ را به ثبت رسانده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ما قول می‌دهیم که واکنش‌مان به این حادثه پشیمان کننده، نابودگر و ویرانگر باشد و هرگز هیچکس نخواهد توانست بر کودکان ما در این زمین بتازد و این ماجرا خاتمه نخواهد یافت و به همه هشدار می‌دهیم که ما انتقام خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ع

نظر شما