شناسهٔ خبر: 28291328 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

پاسخ سازندگان Halo Infinite به نگرانی‌ پیرامون پرداخت‌های درون برنامه‌ای

آگهی استخدامی که استودیو ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) حدود یک ماه می‌شود منتشر کرده‌ است یک چیز را به وضوح تایید می‌کند: بازی Halo Infinite دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود. این مورد هواداران را تاحدودی نگران کرده است اما معلوم نیست دقیقا به چه صورت پیاده‌سازی خواهد شد.

صاحب‌خبر -
پاسخ سازندگان Halo Infinite به نگرانی‌ پیرامون پرداخت‌های درون برنامه‌ای

آگهی استخدامی که استودیو ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) حدود یک ماه می‌شود منتشر کرده‌ است یک چیز را به وضوح تایید می‌کند: بازی Halo Infinite دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود. این مورد هواداران را تاحدودی نگران کرده است اما معلوم نیست دقیقا به چه صورت پیاده‌سازی خواهد شد.

۳۴۳ اینداستریز در این رابطه سکوت کرده و این کار باعث بدتر شدن اوضاع شده است. اعضای استودیو نامبرده فقط از هواداران خواسته‌اند که فعلا نگران چیزی نباشند. برایان جاراد (Brian Jarrad) به عنوان مدیر روابط عمومی به تازگی در توییتر گفته است:

می‌دانم که اطلاعات بسیار کمی در دسترس هستند اما من با یک آگهی استخدامی به خود نگرانی‌ راه نمی‌دهم.

در ادامه او مدعی شده است که مدیر طراح تجربه آنلاین “چیزی کاملا استاندارد” در صنعت بازی‌های ویدئویی بوده و این مهم الزاما “بدین معنی نخواهد بود که اتفاق بدی خواهد افتاد”.

پرداخت‌های درون برنامه‌ای چیز غیرعادی برای مایکروسافت یا هر شرکت ناشر بزرگ دیگری قلمداد نمی‌شود و اگر کسی از آن استفاده نکند باید تعجب کنید. بازی Halo 5: Guardians دارای یک گونه از پرداخت درون برنامه‌ای تحت عنوان سیستم Req داشت که بسیار هم سودآور بود. با این حساب عادی است که مایکروسافت بخواهد دنبال سیستم مشابهی برای Halo Infinite بگردد. این آگهی استخدامی از ۱۴ ژوئن در جریان بوده و ظاهرا هنوز فرد مورد نیاز به استخدام در نیامده است. توضیحات دقیق این آگهی را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.

۳۴۳ اینداستریز فعلا نمی‌داند که پرداخت‌های درون برنامه‌ای را چطور برای بازی جدید خود طراحی کند. طبق اعلامیه برایان جاراد، هواداران می‌توانند این بازی را زودتر از زمان عرضه تجربه کرده و بازخوردهای خود را به سازندگان ارائه کنند. اینکه سیستم پرداخت‌ها در این نسخه آزمایشی وجود داشته باشد یا خیر مشخص نیست. فقط همین را می‌دانیم که حداقل لوت‌باکس‌ها با پول واقعی قابل خریداری نیستند.

Halo Infinite برای رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان در دست ساخت بوده و فعلا تاریخ عرضه‌ای برای آن اعلام نشده است.

نظر شما