شناسهٔ خبر: 28291316 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رواسی: تلاشمان قهرمانی وزنه‌برداران در بازیهای پاراآسیایی است

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گفت: سعی خواهیم کرد تیم را به جایگاه قهرمانی نزدیک کنیم.

صاحب‌خبر -

علی اصغر رواسی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعزام 10 وزنه‌بردار به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: هر چند شرایط در این دوره از بازیهای پاراآسیایی نسبت به دوره قبل بهتر شده و با آمادگی بالایی راهی جاکارتا می‌شویم، اما این که بگویم تیم در جایگاه قهرمانی قرار می‌گیرد، کار سختی است و برای کسب عنوان قهرمانی رقابت تنگاتنگی را با تیم چین خواهیم داشت.

رواسی همچنین درباره رکوردشکنی سیامند رحمان در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گفت: با توجه به آمادگی سیامند رحمان بعید می‌دانم که در بازیهای پاراآسیایی بخواهد رکوردشکنی جدیدی داشته باشد. البته رکورد آسیا را تکرار می‌کند اما رکورد جهان را که در بازیهای پارالمپیک ریو 310 کیلوگرم را جابجا کرد، در این بازیها با توجه به شرایط آمادگی‌اش فکر نمی‌کنم بزند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان در پایان پیرامون این پرسش که چند مدال در  این دوره قابل پیش بینی است، افزود: با مدیریت خوبی که در این دوره روی تیم وزنه‌برداری انجام شده و با اردوها و تمرینات خوبی که تیم پشت سر گذاشته است، تصور می‌کنم در این دوره شرایط بهتری نسبت به دوره قبل خواهیم داشت. البته تلاش بر این است که بهترین عملکرد را در جاکارتا داشته باشیم و خود را به جایگاه قهرمانی نزدیک کنیم و بار دیگر وزنه‌برداری ایران را در آسیا مطرح کنیم.

امیر جعفری و یوسف یوسفی در وزن 59 کیلوگرم، حمزه محمدی در 65 کیلوگرم، روح‌الله رستمی در 72 کیلوگرم، نادر مرادی در 80کیلوگرم، حامد صلحی‌پور در 97 کیلوگرم، علی اکبر قریب شی و سامان رضی در 107 کیلوگرم و سیامند رحمان و منصور پورمیرزایی در 107+ کیلوگرم ده وزنه‌بردار اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا هستند.

انتهای پیام

نظر شما