شناسهٔ خبر: 28291111 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

رگبار باران همراه با وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

امروز با عبور موجی از شمال کشور شاهد ابرناکی، رگبار باران و وزش باد شدید در سواحل دریای خزر خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز با عبور موجی از شمال کشور، در سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی و شمالی البرز مرکزی و در اواخر وقت در شمال شرق کشور شاهد ابرناکی، رگبار باران گاهی رعد و برق همراه با وزش باد شدید خواهند بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، روز سه‌شنبه افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق گاهی با وزش باد شدید در شمال شرق و شرق کشور رخ خواهد داد و روز چهارشنبه در غرب سواحل خزر، شمال آذربایجان غربی و شرقی در بعضی ساعات افزایش ابر و بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در جنوب کشور طی روز دوشنبه در مناطق مرکزی کرمان و در روز سه شنبه در استان‌های کرمان، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر رشد ابر،وزش باد شدید موقت، رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

شدت بارش بعدازظهر امروز در دامنه‌های البرز در شمال استان‌های تهران و سمنان، ارتفاعات استان‌های مازندران، گلستان، گیلان،کرمان و در اواخر وقت در استان‌های خراسان شمالی و غرب خراسان رضوی خواهد بود و روز سه شنبه شدت بارش در استان‌های خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، هرمزگان،تنب بزرگ،تنب کوچک ،ابوموسی،ارتفاعات کرمان و شمال سیستان و بلوچستان خواهد بود.

 

منبع:‌ باشگاه خبرنگاران


نظر شما