شناسهٔ خبر: 28291089 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل: شبکه های مجازی جایگزین کتاب نیستند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در افتتاحیه دوازهمین دوره نمایشگاه کتاب اردبیل گفت: شبکه های مجازی هیچوقت نمی توانند جایگزینی شایسته ولایق برای کتاب باشند

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در افتتاحیه دوازهمین دوره نمایشگاه کتاب اردبیل گفت: شبکه های مجازی هیچوقت نمی توانند جایگزینی شایسته ولایق برای کتاب باشند .

علی نواداد در مراسم گشایش دوازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل با اشاره به برگزاری این رویداد فاخر و ارزشمند در حوزه فرهنگ اظهار کرد: امسال برگزاری این نمایشگاه به چند دلیل دارای اهمیت است که از جمله بازگشایی مدارس و همزمانی با نمایشگاه هفته دفاع مقدس فرصتی را فراهم کرده تا علاقه مندان بی شمار کتاب و کتابخوانی در این نمایشگاه حاضر شوند .

  وی با بیان اینکه متاسفانه وضعیت ما در حوزه کتابخوانی مناسب نیست گفت: همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ کتاب و کتابخوانی ارتقاء یافته و به جایگاه واقعی برسد .

نواداد حضور 350ناشر را در نمایشگاه دوازدهم یک فرصت خوب برای علاقمندان کتاب در تهیه ی کتاب مورد نیاز اعلام کرد و گفت این ناشران آثار خود را در 160 غرفه برپا کرده اند.

نظر شما