شناسهٔ خبر: 28291031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی:

جنایت تروریستی اهواز سندی از توطئه دشمنان علیه ملت ایران است

معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی با محکوم کردن جنایت تروریستی اهواز گفت: این جنایت سندی از توطئه دشمنان علیه ملت ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فتح الله حقیقی معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با محکوم کردن جنایت تروریستی اهواز گفت: جنایت روز گذشته اهواز سندی از توطئه دشمنان علیه ملت ایران است.

حقیقی عنوان کرد: مردم باید نسبت به دسیسه های شیطان بزرگ هوشیار باشند و فریب تبلیغات رسانه های غربی و فضای مجازی را نخورند.

وی با اشاره به دروغ فکنی های دشمن در فضای مجازی اظهار کرد: آن ها بارها در سایت و فضاهای مجازی عنوان کرده اند که تنها با این حکومت مشکل دارند و هدفشان حمایت از مردم است اما جنایت تروریستی اهواز حقیقتی دیگر را برملا ساخت.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی افزود: در واقع دشمن با انجام تحریم های اقتصادی و یا جنایت های تروریستی از این دست تنها هدفش ضربه زدن به مردم عادی و بی گناه است از این رو لازم است تا مردم با تشخیص فریب از حقیقت راه درست را انتخاب کرده و راه نفوذ دشمن را ببندد.

حقیقی عنوان کرد: بدخواهان نظام اسلامی و در راس آن ها آمریکای جنایتکار در طول ۴۰ سال گذشته از هر ابزاری برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرده و مردم باید نسبت به دسیسه های شیطان بزرگ هوشیار باشند و فریب تبلیغات رسانه های غربی و فضای مجازی را نخورند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: هدف بزرگ یعنی برنامه داشتن در زندگی، یعنی آداب دینی، یعنی رعایت قانون مداری،یعنی سلامت جسم و روان از این رو می توان ادعا کرد تنها کسی در آینده پیروز و موفق می شود که علاوه بر هدف، تحقق موارد اشاره شده را تیز در زندگی خود اجرا کند.

انتهای پیام/

نظر شما