شناسهٔ خبر: 28290348 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پاسخ جالب سردار کمالی به درخواست یک کاربر +عکس

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح به یکی از کاربران اینستاگرامی که خواستار تقدیر از عکاسان حادثه تروریستی روز شنبه بود، پاسخ جالبی داد.

صاحب‌خبر -

از سربازان غیور اهوازی تجلیل به عمل خواهد آمدبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح روز شنبه، 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، به رسم هر سال نیروهای ارتش و سپاه در رژه مخصوص این روز به نشانه نمایش اقتدار و حضور آماده در صحنه حاضر شدند. اما در حین این مراسم در اهواز نیروهای مسلح تروریستی در میان نیروهای رژه رونده نفوذ و شروع به تیراندازی به سمت نیروهای سپاه و مردم بی دفاع کردند. در این حادثه، 24 نفر به شهادت رسيدند.

هنگام وقوع حادثه، شاهد رشادت سربازان فداکاری بودیم که برای نجات جان هموطنان از جان خود گذشته بودند. آن‌ها عده زیادی از کودکان را از صحنه حادثه دور کردند و برخی سنگر دیگر هموطنان شده بودند. در پی رشادت‌های این سربازان سردار کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در پست اینستاگرامی خود اعلام کرد که قرار است در طی مراسمی از این سربازان رشید تجلیل به عمل آید.

در بخش کامنت این پست دیده می‌شود که یکی از کاربران به تجلیل نکردن از عکاسانی که در آن صحنه پر استرس حضور داشتند و صحنه‌های این حادثه را ثبت می‌کردند، اعتراض کرد. این کاربر در کامنت پست سردار کمالی نوشت: واقعا اگر قرار باشد تجلیل شود، از عکاس این عکس باید تجلیل شود که شجاعانه این صحنه‌ها را به ثبت رسانده است. سردار کمالی پاسخ جالبی به وی داد و نوشت: «گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی.»

در ادامه می‌توانید کامنت‌هایی که بین این کاربر اینستاگرامی و سردار کمالی رد و بدل شده است، مشاهده کنید.

پاسخ جالب سردار کمالی به یکی از کاربران +عکس

انتهای پیام/

پاسخ جالب سردار کمالی به کاربر معترض

نظر شما