شناسهٔ خبر: 28288368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی:

فرهنگ ایثار و شهادت همواره در ایران اسلامی جاری است

نصر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت همواره در ایران اسلامی جاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، غفور اصغر رضایی در نشست هم اندیشی اعضای شورای اداری پایگاه مقاومت شهید محمد تجلا مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی افزود: اگر امروز همچنان هفته دفاع مقدس با شور و شوق خاصی در کشور گرامی داشته می شود حکایت از زنده بودن همان فرهنگ ایثار ، شهادت و از خودگذشتگی هموطنان مان دارد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: این حادثه دلخراش که موجب شهید و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان بی گناه مان شد حکایت از نفرت دشمنان مان از پیروزی های جوانان ایران زمین در تمامی عرصه ها دارد.

رضایی اذعان داشت: امروز ایران اسلامی با جنگ اقتصادی روبروست جنگی که لایه های مختلف کشور را درگیر خود کرده است ولی به حول و قوه الهی از این آزمون بزرگ نیز سربلند بیرون خواهیم آمد و بار دیگر صلابت و استحکام نظام اسلامی را به جهانیان نشان خواهیم داد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد تجلا مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر اجرایی کردن ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس بر الگو گیری از وصایای شهدای هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و اذعان داشت: امروز بیش از پیش نیاز به الگو گیری از شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم داریم.

گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی می افزاید، در ادامه این نشست هر یک از اعضای شورای اداری به بیان دیدگاه های خود پیرامون ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در بانک توسعه تعاون پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما