شناسهٔ خبر: 28287772 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

زمستان ۹۷؛

همایش ملی مطالبات حقوقی‌ـ بین‌المللی دفاع مقدس برگزار می‌شود

دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی با محوریت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس همایش ملی مطالبات حقوقی‌ـ بین‌المللی دفاع مقدس را زمستان ۹۷ برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی با محوریت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس همایش ملی مطالبات حقوقی‌ـ بین‌المللی دفاع مقدس را با هدف تبیین مطالبات جمهوری اسلامی ایران از حامیان و شرکای بین‌المللی و منطقه‌ای صدام در جنگ تحمیلی و راهکار‌های احقاق آن، زمستان ۹۷ برگزار می‌کند.

محور‌های این همایش عبارتند از: عملکرد سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای، کشور‌ها و گروهک‌های ضدانقلاب در جنگ تحمیلی، تبیین خسارت‌ها و غرامت‌های ناشی از جنگ تحمیلی و رویه‌ها و ساز و کار‌های پیگیری مطالبات در ابعاد انسانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و محیط زیستی.

همایش ملی مطالبات حقوقی ـ بین المللی دفاع مقدس برگزار می‌شود

این همایش با مشارکت سازمان‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی همچون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان بسیج حقوق دانان، نیروی انتظامی، شهرداری تهران، دانشگاه‌های امام حسین(ع)، شهید بهشتی، تهران، مالک اشتر، ارتش جمهوری اسلامی ایران و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به میزبانی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی برگزار خواهد شد.

بر این اساس علاقمندان برای شرکت در این همایش می‌توانند چکیده مقالات خود را تا نیمه اول آبان و اصل مقالات را تا نیمه اول دی ۹۷ به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما