شناسهٔ خبر: 28286894 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بارسلونا 2-2 ژیرونا؛ جان سخت ها

روزبه جاریانی

شاگردان والورده به مصاف تیم فوتبال ژیرونا رفتند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در یکی از بازی های حساس این هفته لالیگای اسپانیا دو تیم فوتبال بارسلونا و ژیرونا در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون به مصاف هم رفتند و در نهایت بازی با حساب 2 بر 2 به پایان رسید.

گزارش بازی

با وجود اینکه بارسلونا تیم میزبان بود اما اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 6 و برای بازیکنان ژیرونا بود. تراشتگن ضربه سر بازیکن این تیم را به خوبی از فاصله ای نزدیک دفع کرد. پس از آن بازیکنان بارسلونا کار را به دست گرفتند و دقایقی بعد مسی یک فرصت ایده آل و فوق العاده را از دست داد و ضربه او از جلو دروازه روانه اوت شد. دقیقه 20 نیز سوارز روی یک حرکت انفرادی صاحب موقعیت شد که توپ راهی به دورن دروازه بونو نداشت. دقیقه 29 ضربه بازیکن ژیرونا از درون محوطه را بازیکنان بارسلونا از گوشه سمت راست دروازه بیرون کشیدند. دقیقه 33 اولین ضرر VAR برای بارسلونا نمایان شد. داور با استفاده از این تکنولوژی لنگلت را به خاطر تکل خشن بر روی بازیکن ژیرونا با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد. در دقایق پایانی نیمه اول نیز تیم ژیرونا با استفاده از یک یار بیشتر به گل رسید.

بازی در نیمه دوم بر وفق مراد بارسایی ها پیش نرفت و این ژیرونا بود که با حملاتش بارسایی ها را اذیت کرد و در نهایت به گل هم رسید. دقیقه60 ضربه آزاد دیدنی مسی را دروازه بان ژیرونا به زیبایی هر چه تمام تر مهار کرد. بعد از گل تساوی نیز این بارسلونا بود که برای پیروزی در خانه بی تابی می کرد و دقایقی بعد بونو ضربه دیدنی کوتینیو را به خوبی مهار کرد. حملات بارسلونا در لحظات آخر نیز ثمری نداشت و بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

ویدال - مسی - پیکه

شرح گل ها

دقیقه19؛ روی مثلثی که بین دمبله، ویدال و مسی ایجاد شد، کاپیتان بلوگرانا پاس در عرض ویدال را با یک بغل پای دقیق به تور دروازه رساند. 

دقیقه 45؛ کریستین استوانی یا یک ضربه فنی و زیبا از دورن محوطه جریمه دروازه تراشتگن را گشود. 

دقیقه51؛ کریستین استوانی بار دیگر تکنیک خودش را به رخ کشید و با ضربه ای دقیق حساب کار را 2 بر 1 کرد. 

دقیقه 63؛ از روی یک ریباند که تخصص خودش است، استفاده کرد و با ضربه سر حساب کار را مساوی کرد. 

ژیرونا

آمار بازی در طرفداری

خلاصه بازی

 

نظر شما