شناسهٔ خبر: 28286640 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

قرارداد کی‌روش تمدید شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا در تیم‌ملی ماندنی شد.
به گزارش ایسنا، قرارداد کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ تمدید شد.
در حالی که پیش از این بحث‌های متناقضی درباره ادامه همکاری کی‌روش و تیم ملی ایران مطرح شده بود، سرانجام قرارداد این سرمربی تا پایان جام ملت‌های آسیا به صورت رسمی تمدید شد. این قرارداد را کارلوس کی‌روش هم امضا کرده است.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال نیز این خبر را تایید کرده است.

رويارويی ايران و برزيل دردوحه؟ 

مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا در یک تورنمنت 4 جانبه در قطر شرکت کنند.
به گزارش فارس، مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در حال مذاکره با فدراسیون قطر هستند تا در یک تورنمنت 4 جانبه در این کشور شرکت کنند. قرار است ٢٨ اسفند تورنمنت ٤ جانبه ای در کشور قطر و در دوحه برگزار شود. البته هنوز برگزاری چنین مسابقه ای قطعی نیست ولی ممکن است تیم ملی بعد از جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی برزیل برود.
 ایران، برزیل و قطر کشورهایی هستند که برای حضور در این تورنمنت اعلام آمادگی کرده‌اند و تیم چهارم هنوز مشخص نشده است.
مسئولان فدراسیون پیش از این نامه نگاری‌هایی را برای برگزاری بازی دوستانه با برزیل انجام داده‌اند که هنوز به نتیجه نرسیده است.
قضاوت دربی پایتخت به فغانی رسید
داور بین‌المللی فوتبال ایران که دیدار رده‌بندی جام‌جهانی را قضاوت کرد به احتمال 90 درصد بازی و تیم استقلال و پرسپولیس را قضاوت خواهد کرد.
به گزارش فارس، در حالی که گزینه‌های مختلفی برای قضاوت دربی 88 پایتخت مطرح می‌شد و از حسین زرگر و سیدعلی به عنوان گزینه‌های اصلی قضاوت دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس یاد می‌شد اما کمیته داوران برای دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال علیرضا فغانی را انتخاب کرده است و این داور به احتمال 90 درصد دربی پایتخت را قضاوت می‌کند.
فغانی در جام جهانی 2018 روسیه حضور داشت و حتی دیدار رده‌بندی این مسابقات را هم قضاوت کرد.

مصدومیت کاوه رضایی جدی است

به نظر می‌رسد مصدومیت کاوه رضایی جدی است و این بازیکن فعلا جایی در ترکیب تیمش نداشته باشد.
تیم فوتبال بروخه که کاوه رضایی، مهاجم ایرانی را با پنج میلیون یورو به خدمت گرفته است، کاوه رضایی که به دلیل مصدومیت بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا برابر بورسیادورتموند را از دست داد، در این دیدار هم نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. او هم‌چنین شانس کمی برای رسیدن به بازی تیمش در جام حذفی دارد و احتمال زیاد این دیدار را نیز از دست خواهد داد.
کاوه رضایی با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه شده است و تاکنون نیز نتوانسته در تیم جدید خود جا بیافتد و بازی‌های خوبش در شارلوا را تکرار کند.

سهم تماشاگران دربی 50-50 شد

برخلاف اعلام قبلی، دربی هشتاد و هشتم با حضور مساوی هواداران دو تیم برگزار خواهد شد.
به گزارش «ورزش سه»، در شرایطی که سازمان لیگ پیش از این اعلام کرده بود در دربی پیش رو سهم میزبانی و مهمانی دو تیم مورد اجرا قرار خواهد گرفت و با توجه به قرعه میزبانی استقلال، هواداران این تیم قادر خواهند بود 90 درصد استادیوم را از آن خود کنند، پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خبر از تساوی هواداران دو تیم برای حضور در استادیوم داد.
بنابر اعلام پندار خمارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس، با توجه به تصمیم اخذ شده در جلسه‌ای که امروز یکشنبه به همین منظور برگزار شده بود، بازی دربی روز پنجشنبه فارغ از موضوع میهمان و میزبان به صورت برابر بین تماشاگران دو تیم پرسپولیس و استقلال تقسیم خواهد شد.
به این ترتیب، هواداران پرسپولیس و استقلال هر یک پنجاه درصد ظرفیت بلیت فروشی را به خود اختصاص خواهند داد. این تصمیم قطعی اعلام شده و اجرا خواهد شد.

برای آرسنال کسب هر عنوان مهم است

سرمربی فصل جاری آرسنال معتقد است تیمش قابلیت بالایی در رقابت‌های گوناگون دارد.
به گزارش فارس، اونای امری در مصاحبه‌ با اسکای اظهار داشت:اگر در مورد کسب جام از من می‌پرسید، می‌گویم لیگ اروپا جامی پراز اهمیت برای من است. بطورکلی کسب هر جام  برای آرسنال اهمیت دارد. این بهترین راه است تا توانایی خود را نشان دهیم و ارائه‌گر آینده‌ خوبی باشیم. اطمینان دارم که قابلیت رقابت آرسنال بسیار بالا است. امری در تاریخ 23 ماه مه سکان هدایت توپچی‌های لندن را برعهده گرفت.تیم تحت امر وی هم اکنون بعد از 5 بازی با 9 امتیاز در رده نهم جدول قراردارد.

علت ترک لیورپول توسط کاریوس چه بود؟

دروازه‌بان آلمانی شاغل در لیگ حرفه‌ای ترکیه در مورد علت ترک لیورپول و حضور در بشیکتاش حرف زد.
به گزارش فارس، لوریس کاریوس یکی از بازیکنان خروجی آنفیلدی‌ها در تابستان سال جاری بود. دروازه‌بانی که اواخر حضورش مرتکب اشتباهات عجیبی در مسابقات شد، در مورد این مساله که چرا لیورپول را ترک کرد و به عضویت بشیکتاش درآمد،‌دلایلی را برشمرد. وی در مصاحبه با سایت ورزش آلمان گفت:می‌خواستم چالش جدیدی را آغازکنم.دنبال تیمی جدید می‌گشتم که در آن هر هفته وظیفه‌ای جدید بگیرم.در سن و سالی هستم که دوست دارم مرتب بازی کنم. 
دروازه‌بان 25 ساله افزود:از طرفی بشیکتاش مرا واقعا می‌خواست.هیچکس هم به من نگفت از لیورپول بروم.مساله فرار از لیورپول به هیچ‌وجه مطرح نبود. کاریوس از سال 2016 در خدمت سرخ‌پوشان بود.در فصل گذشته 33 بازی برای تیم انگلیسی انجام داد و 31 گل نیز دریافت‌کرد. 
او چند هفته قبل به صورت قرضی برای مدت 2 فصل در اختیار بشیکتاش قرار گرفت.
البته همان هنگام جزییات انتقالش فاش نشد.
 

برچسب‌ها:

نظر شما