شناسهٔ خبر: 28286047 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برانکو: پاداش تلاش بازیکنان را گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی از این برد راضی هستیم و پاداش تلاش بازیکنان را گرفتیم.

صاحب‌خبر -

برانکو: پاداش تلاش بازیکنان را گرفتیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از برد مقابل سپید رود از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) و صعود به رده دوم جدول رده بندی لیگ، در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: خیلی از این برد راضی هستیم. خیلی اذیت شدیم اما حمله کردیم چون دنبال پیروزی بودیم و پاداش تلاش بازیکنان را گرفتیم.

وی افزود: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. بعد از خالی شدن انرژی آنها در بازی با الدحیل قطر و صعود به نیمه نهایی، این گونه بازی‌ها همیشه سنگین است و مشکلات زیادی به همراه دارد. این مساله فقط برای پرسپولیس نیست بلکه برای همه تیم‌های دنیا شرایط اینگونه می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: بازیکنان ما از نظر قدرت بدنی هم نشان دادند که خیلی خوب می‌توانند به حالت اولیه برگردند. متأسفانه موقعیت‌ها و شانس‌های گل زیادی را از دست دادیم و می‌توانستیم خیلی زودتر از این، گل بزنیم و بازی را با آرامش به پایان برسانیم اما نتیجه در دقیقه آخر فرا رسید و واقعاً از این برد خوشحال هستم.

ایوانکوویچ در مورد اینکه فکر می‌کردید در این فصل هم مثل فصول گذشته پرسپولیس خوب بازی کند، خاطرنشان کرد: من این جمله را گفته بودم زیرا به آن اعتقاد داشتم. گفته بودم امید عالیشاه و نورالهی به شرایط ایده‌آل‌شان برمی‌گردند.

ایوانکوویچ تصریح کرد: انتظار دارم بشار هم همانطور که می‌خواهم بازی کند. می‌دانید که بشار مدت زیادی از فصل را با تیم ملی کشورش بوده و طبیعی است که جای فرشاد احمد‌زاده، صادق محرمی و وحید امیری خالی است. امروز حسین ماهینی و کمال کامیابی‌نیا هم نبودند. خوشحالم از بازیکنان پرسپولیس که با میل و شوق فراوان تلاش کردند.

برانکو در مورد بازی دربی گفت: در دربی نه کسی خسته خواهد بود و نه کسی مصدوم. همیشه در مصاحبه‌هایم تکرار کردم که در دربی برنده مشخص نیست. این یک بازی خاص است و با آمادگی و نشاط منتظر دربی خواهیم بود. البته سعی می‌کنیم بازیکنان ریکاوری کنند و برای بازی روز پنج‌شنبه آماده شوند.

برانکو در مورد اینکه امروز گل ۳ امتیازی پرسپولیس را بازیکنی زد که برخی از مربیان به شما به خاطر جذب او اتهام دلالی زده بودند و این گل جواب محکمی به این مسئله بود، نظر شما در این مورد چیست، افزود: بابت این سؤال از شما تشکر می‌کنم. انتقادهای زیادی بود و آدام همتی را تحقیر می‌کردند، به خصوص اینکه پدر بزرگ او یکی از هنرپیشه‌های بزرگ کشور است اما آدام همتی به بهترین نحو نشان داد که لیاقت بودن در جمع ما را دارد. به همین خاطر خوشحالم و به او به خاطر گل بسیار زیبایی که زد تبریک می‌گویم. این گل نتیجه تمام تلاش‌ها‌ و زحمات آدام همتی در تمرینات بود و کار هم برای او ساده نبود. همه فشارها و تحقیرها را تحمل کرد تا به اینجا رسید و باز هم از سؤال شما تشکر می‌کنم.

برانکو در مورد بازی ندادن کامیابی‌نیا مقابل سپیدرود گفت: کمال در فاز هجومی قدرت مضاعفی به تیم ما می‌دهد. بازیکنی که تمام انرژی‌اش را مصرف می‌کند. بنابراین خیلی پیش می‌آید که او کارت زرد بگیرد. به خاطر سبک بازی که دارد و به همین دلیل او را در ترکیب نگذاشتم مبادا در این بازی کارت زرد بگیرد و دربی را از دست بدهد.

ایوانکوویچ در مورد اینکه بازی خشن و بازیکنانی مثل کامیابی‌نیا به ضرر پرسپولیس تمام نمی‌شود، گفت: نه، به ضرر تیم نیست روش بازی ما اینطور است که پرسینگ بالا در زمین حریف انجام می‌دهیم و بر آن اصرار داریم. محکم و هجومی بازی می‌کنیم اما بازی محکم و هجومی و سالم. طبیعی است خیلی وقت‌ها هم احساسات بر بازیکن غالب می‌شود و منجر به گرفتن کارت زرد می‌شود و این احساسات و شادابی را در بازی مسابقه را به آنجا می‌رساند که حتی تیمی مثل الدحیل مقابل تیم ما موقعیتی روی دروازه ما ایجاد نکرد. سیدجلال هم واقعاً‌ استادانه بازی می‌کند. با سن و سالی که دارد رهبر تیم است و بار اصلی را به دوش می‌کشد و نیازی نیست که بگویم او چقدر برای تیم ما مهم است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه اگر قرار باشد از بین برد مقابل السد یا استقلال یکی را انتخاب کنید، کدام برد را انتخاب می‌کنید، گفت: این یک سؤال نسبی است. برای من مهم‌ترین بازی، بازی بعدی است همانطور که بعد از بازی با الدحیل مهم‌ترین بازی برایم بازی با سپیدرود بود و دیدید که با ترکیب کامل بازی کردیم. کمال را به خاطر اینکه مبادا کارت زرد چهارم را بگیرد و محروم شود بازی ندادیم اما ماهینی مصدوم بود و بازی نکرد. ماهینی اما برای دربی آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

حاشیه های پیش از دیدار پرسپولیس - سپیدرود

تعویض طلایی برانکو و 3 امتیاز شیرین برای سرخپوشان

حاجی بیگی: برای بازی دربی چند روز استراحت می کنیم

انتهای پیام/

اظهارات برانکو پس از برد مقابل سپیدرود

نظر شما