شناسهٔ خبر: 28285866 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازتاب تمدید قرارداد کی روش با ایران در رسانه های مختلف جهان

خبر ادامه همکاری کارلوس کی روش با تیم ملی فوتبال کشورمان در رسانه های مختلف جهان،به ویژه رسانه های کلمبیایی بازتاب فراوانی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرانجام پس از کش و قوس های فراوان،فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام کرد قرارداد کارلوس کی روش را تمدید کرده است.
این خبر در رسانه های مختلف جهان به وِیژه رسانه های کلمبیایی که کی روش را یکی از گزینه های هدایت تیم ملی این کشور می دانستند،بازتاب گسترده ای داشت.
روزنامه کلمبیایی الی تمپو در این باره نوشت؛کی روش دیگر گزینه مربیگری برای کلمبیا نیست،او با ایران ادامه می دهد.
پس از جدایی خوزه پکرمن از سرمربیگری کلمبیا گمانه زنی هایی درباره آمدن کی روش مطرح شد.
اما فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که کی روش تا اوایل سال 2019 به هدایت ایران ادامه خواهد داد.
سایت اچ اس بی نوتیسیاس کلمبیا نیز با انتشار بخش هایی از سخنان مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره تمدید قرارداد کی روش، نوشت،کی روش تا فوریه سال 2019 به همکاری با ایران ادامه خواهد داد،فدراسیون کلمبیا بدون گزینه ماند؟
این سایت می افزاید اگر فدراسیون بر همکاری با کی روش اصرار دارد باید تا آن تاریخ (فوریه سال 2019) منتظر بماند.
سایت comutricolor کلمبیا هم نوشت،کی روش هم مربی کلمبیا نخواهد شد، او با ایران تمدید کرد.
این سایت می نویسد، در روزهای اخیر رسانه های مختلف ادعا کرده اند که رامون خسرون ، رئيس فدراسیون فوتبال کلمبیا، در اروپا به دنبال این بود که با این مربی پرتغالی دیدار کند. خوب به نظر می رسد که این نشست یا اتفاق نیفتاده یا مفید نبوده است.
سایت فوتبالته کلمبیا هم نوشت کارلوس کی روش تا فوریه سال 2019 با تیم ملی ایران ادامه خواهد داد.این توافقی بود که به دلیل رضایت ایران از عملکرد کی روش در آخرین ساعات انجام شد.
علاوه بر رسانه های کلمبیایی دیگر رسانه های جهان از جمله ،نشریه بیلد آلمان، سایت اسپورتس لایو هند، روزنامه ال کارابوبنو یکی از محبوب ترین روزنامه های ونزوئلا،سایت فرانسوی زبان وب منیجر سنتر تونس هم خبر تمدید قرارداد کی روش را منتشر کردند.

بیشتر بخوانید:

 رقابت کی روش با سامپائولی، بواش و فلورس برای هدایت تیم ملی مکزیک


انتهای پیام/


واکنش رسانه های جهان به تمدید قرارداد کی روش

 

نظر شما