شناسهٔ خبر: 28284564 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

برانکو: آدام را تحقیر کردند اما لیاقتش را نشان داد/ برای دربی بازیکنی مصدوم یا خسته نخواهد بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهاجم جوان تیم ما را خیلی تحقیر کردند، اما مقابل سپیدرود لیاقتش را به خوبی نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، برانکو بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل سپیدرود در نشست خبری گفت: خیلی از این برد راضی هستیم. خیلی اذیت شدیم اما حمله کردیم چون دنبال پیروزی بودیم. پاداش تلاش بازیکنان را گرفتیم.

* شرایط پرسپولیس برای همه تیم‌های دنیا است

برانکو تصریح کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم، بعد از خالی شدن انرژی آنها در بازی با الدحیل قطر و صعود به نیمه نهایی این گونه بازی ها همیشه سنگین است و مشکلات زیادی به همراه دارد. این مساله فقط برای پرسپولیس نیست بلکه برای همه تیم های دنیا شرایط اینگونه می شود.

* می‌توانستیم زودتر دروازه سپیدرود را باز کنیم

برانکو تاکید کرد: بازیکنان ما از نظر قدرت بدنی هم نشان دادند که خیلی خوب می‌توانند به حالت اولیه برگردند. متاسفانه موقعیت‌ها و شانس‌های گل زیادی را از دست دادیم و می‌توانستیم خیلی زودتر از این گل بزنیم و بازی را با آرامش به پایان برسانیم. اما نتیجه در دقیقه آخر فرا رسید و واقعاً از این برد خوشحال هستم. یک بار تبریک بزرگ را به بازیکنانم به خاطر این برد و همه تلاش‌هایشان می‌گویم.

* گفته بودم که نوراللهی و عالیشاه به اوج برمی‌گردند

وی در مورد اینکه فکر می‌کردید در این فصل هم مثل فصول گذشته پرسپولیس خوب بازی کند، گفت:‌ من این جمله را گفته بودم زیرا به آن اعتقاد داشتم گفته بودم امید عالیشاه و نوراللهی به شرایط ایده‌آل‌شان برمی‌گردند.

*جای محرمی، امیری و احمدزاده در تیم خالی است

برانکو تاکید کرد: انتظار دارم بشار هم همانطور که می‌خواهم بازی کند می‌دانید که بشار مدت زیادی از فصل را با تیم ملی کشورش بوده و طبیعی است که جای فرشاد احمد‌زاده، صادق محرمی و وحید امیری خالی است. امروز حسین ماهینی و کمال کامیابی‌نیا هم نبودند. خوشحالم از بازیکنان پرسپولیس که با میل و شوق فراوان تلاش کردند.

* در دربی نه کسی خسته خواهد بود و نه مصدوم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی با الدحیل همانطور که گفتید بدن‌هایشان خالی کرده بود و اکنون دربی و بازی با السد را در پیش دارید، اظهار داشت: در دربی نه کسی خسته خواهد بود و نه کسی مصدوم. همیشه در مصاحبه‌هایم تکرار کردم که در دربی برنده مشخص نیست. این یک بازی خاص است و با آمادگی و نشاط منتظر دربی خواهیم بود. البته سعی می‌کنیم بازیکنان ریکاوری کنند و برای بازی روز پنج‌شنبه آماده شوند.

* آدام همتی را تحقیر کردند اما او لیاقتش را نشان داد

وی در مورد اینکه امروز گل ۳ امتیازی پرسپولیس را بازیکنی زد که برخی از مربیان به شما به خاطر جذب او اتهام دلالی زده بودند و این گل جواب محکمی به این مسئله بود، نظر شما در این مورد چیست، گفت: بابت این سوال از شما تشکر می‌کنم. فرمایش شما درست است؛ انتقادهای زیادی بود و آدام همتی را تحقیر می‌کردند، به خصوص اینکه پدربزرگ او یکی از هنرپیشه‌های بزرگ کشور است. اما آدام همتی به بهترین نحو نشان داد که لیاقت بودن در جمع ما را دارد به همین خاطر خوشحالم و به او به خاطر گل بسیار زیبایی که زد تبریک می‌گویم. این گل نتیجه تمام تلاش‌ها‌ و زحمات آدام همتی در تمرینات بود و کار هم برای او ساده نبود. همه فشارها و تحقیرها را تحمل کرد تا به اینجا رسید و باز هم از سوال شما تشکر می‌کنم.

* کامیابی‌نیا را بازی ندادم تا مبادا دربی را از دست بدهد

برانکو در مورد بازی ندادن کامیابی‌نیا مقابل سپیدرود اظهار داشت: کمال در فاز هجومی قدرت مضاعفی به تیم ما می‌دهد. بازیکنی که تمام انرژی‌اش را مصرف می‌کند. بنابراین خیلی پیش می‌آید که او کارت زرد بگیرد. به خاطر سبک بازی که دارد و به همین دلیل او را در ترکیب نگذاشتم مبادا در این بازی کارت زرد بگیرد و دربی را از دست بدهد.

* بازی خشن کمال به زیان پرسپولیس نیست

وی در مورد اینکه بازی خشن و بازیکنانی مثل کامیابی‌نیا به ضرر پرسپولیس تمام نمی‌شود، عنوان کرد: نه، به ضرر تیم نیست روش بازی ما اینطور است که پرسینگ بالا در زمین حریف انجام می‌دهیم و بر آن اصرار داریم. محکم و هجومی بازی می‌کنیم اما بازی محکم و هجومی و سالم. طبیعی است خیلی وقت‌ها هم احساسات بر بازیکن غالب می‌شود و منجر به گرفتن کارت زرد می‌شود و این احساسات و شادابی را در بازی مسابقه را به آنجا می‌رساند که حتی تیمی مثل الدحیل مقابل تیم ما موقعیتی روی دروازه ما ایجاد نکرد. سیدجلال هم واقعاً‌ استادانه بازی می‌کند. با سن و سالی که دارد رهبر تیم است و بار اصلی را به دوش می‌کشد و نیاز نیست که بگویم او چقدر برای تیم ما مهم است.

* شکست السد یا استقلال؟ برای من بازی بعدی مهم‌ترین است

وی در مورد اینکه اگر قرار باشد برد مقابل السد یا استقلال یکی را انتخاب کنید، کدام برد را انتخاب می‌کنید، اظهار داشت: این یک سوال نسبی است. برای من مهم‌ترین بازی، بازی بعدی است همانطور که بعد از بازی با الدحیل مهم‌ترین بازی برایم بازی با سپیدرود بود و دیدید که با ترکیب کامل بازی کردیم. کمال را به خاطر اینکه مبادا کارت زرد چهارم را بگیرد و محروم شود بازی ندادیم اما ماهینی مصدوم بود و بازی نکرد. ماهینی اما برای دربی آماده می‌شود.

نظر شما