شناسهٔ خبر: 28284144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نتایج روز نخست؛

آغاز مسابقات بین المللی چهارجانبه فوتسال در تبریز

تورنمنت چهارجانبه فوتسال با حضور تیم هایی ایران، ژاپن، اوکراین و بلاروس از امروز در سالن پورشریفی تبریز آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مسابقات چهارجانبه بین المللی ایران، بلاروس، ژاپن و اوکراین از عصر امروز آغاز شد و تا سوم مهر ماه جاری به مناسبت رویداد تبریز 2018 در سالن پور شریفی تبریز ادامه خواهد داشت.

بنابر این گزارش، در نخستین بازی این مسابقات تیم ملی ایران برابر تیم ملی بلاروس قرار گرفت که این بازی در پایان با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم ایران به پایان رسید. در این بازی ابتدا تیم بلاروس به گل دست یافت تا از میزبان مسابقات پیش افتد.

در ادامه بازی عروجی، سنگ‌سفیدی و جاوید برای تیم ملی ایران گلزنی کردند تا ایران نیز با نتیجه مشابه اکراین به پیروزی دست یابد. فردا در روز دوم این مسابقات تیم ملی ایران به مصاف تیم ژاپن رفته و اکراین و بلاروس هم رو در روی هم قرار می‌گیرند.

همچنین در دیگر بازی این مسابقات تیم ملی اکراین برابر تیم ملی ژاپن قرار گرفت که این بازی در پایان با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم اکراین به اتمام رسید. نیمه نخست با برتری یک بر صفر اکراین به پایان رسیده بود که پترو کالیو برای اکراین گلزنی کرده بود.

بر این اساس، در نیمه دوم ژاپنی‌ها ‌توسط ریواهی به گل تساوی دست یافتند، اما در ادامه بازی اندری برای اکراین گلزنی کرده و گل به خودی ژاپنی‌ها کار این تیم را یکسره کرد تا بازی نخست به سود تیم ملی اکراین به اتمام رسد.

نظر شما