شناسهٔ خبر: 28283314 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

«درساژ» به جشنواره پیونگ یانگ رفت

تهران - ایرنا - ‌‎فیلم سینمایی «درساژ» نخستین ساخته پویا بادکوبه در جشنواره پیونگ یانگ کره شمالی به نمایش در می‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، «درساژ» در سیزدهمین حضور بین‌المللی خود، در بخش ( informative screening featur)، جشنواره پیونگ یانگ کره شمالی بر روی پرده می‌رود.
این فستیوال که بزرگترین جشنواره فیلم در کره شمالی است، از 19 تا 28 سپتامبر (28 شهریور تا 6 مهر) برگزار می‌شود.
‌‎تهیه کنندگان «درساژ»، روح الله برادری و سمیرا برادری هستند. این فیلم پیش از این در جشنواره جهانی فجر، برلین 2018 ،گرانادا ،سیدنی استرالیا ،شانگهای، ملبورن، افق های نو لهستان، ساخالین و کپنهاگ به نمایش درآمده و تاکنون نامزد جایزه ویژه هیات داوران برلین شده است.
‌‎در این فیلم سینمایی علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توکلی ،علیرضا ثانی‌فر، علیرضا آقاخانی ،سیامک ادیب،جلال فاطمی ،لویی سیفی ،یسنا میرطهماسب ،باسط رضایی، به‌آفرید غفاریان ،شایان فصیح‌زاده، رامبد مطلبی و با معرفی نگار مقدم به ایفای نقش می‌پردازند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: گلسا دختری 16 ساله است که به همراه خانواده‌اش در شهری کوچک در اطراف تهران زندگی می‌کند. او بیشتر اوقات خود را با گروهی از دوستانش می‌گذراند. یک روز آنها تصمیم می‌گیرند تا دست به اقدامی هیجان‌انگیز بزنند؛ اقدامی که پیامدهای غیرمنتظره‌ای در پی خواهد داشت و از کاری صرفاً سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز، به دردسری پیچیده تبدیل می‌شود. اتفاقاتی که رخ می‌دهد، از اساس دیدگاه گلسا نسبت به زندگی را تغییر می‌دهد.
فراهنگ**9246** 1418

منبع: ایرنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما