شناسهٔ خبر: 28283151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

وزارت فرهنگ وارشاد با رسانه های متخلف و کذاب برخورد جدی می کند / رسانه های تفرقه افکن به دنبال شکاف میان ملت ایران و عراق هستند+تصویر

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه های تفرقه افکن که اخیر با انتشار مطلبی به دنبال تفرقه افکنی بین ملت ایران و عراق بودند به دنبال شکاف میان این دوملت بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سید هادی حسینی در بازدید از محل غرفه نمایشگاهی عملیات رزمی فرهنگی مرصاد پایگاه تحلیلی خبری سبلان ما که بمناسبت هفته دفاع مقدس دایر شده است اظهار داشت: رسانه های تفرقه افکن که اخیر با انتشار مطلبی به دنبال تفرقه افکنی بین ملت ایران و عراق بودند به دنبال شکاف میان این دوملت بودند.

وی باشاره به اینکه آن دسته از رسانه های معاند که از عشق و علاقه مردم عراق نسبت به امام هشتم (ع) خبرندارند چنین مطالب کذب و کورکورانه را در رسانه ها منتشر می کنند افزود:  وزارت فرهنگ وارشاد با چنین رسانه های متخلف و کذاب برخورد جدی می کند و اجازه فعالیت چینین رسان های غربگرایانه و تفرقه افکن در داخل کشور را نخواهد داد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کشورهای غربی مدام به انتشار مطالبی در خصوص زائرانی که به سفر زیارتی مشهد مقدس می روند به دنبال فساد و فحشا هستند افزود: این دسته از رسان های غربی نه از حال و هوای مشهد مقدس خبردارند و نه از عشق و علاقه ملت ایران و عراق نسبت به ائمه اطهار علیهم السلام بخصوص امام رضا علیهم السلام و اینها همگی از بی تقوای و کورکورانه دامن زدن به اعتقادات مردمی و از بین بردن آن در جامعه اسلامی است.

پیاده روی اربعین حسینی شعله های آتش فتنه را خاموش خواهد کرد

حسینی از تاثیرات میلیونی پیاده روی اربعین حسینی و مناسبت های مذهبی در تحکیم و تقویت اتحاد و انسجام بین ملت ها و کشورهای جهان اسلام به ویژه ایران وعراق خبرداد وافزود: پیاده روی اربعین حسینی تمامی این نفاق ها و فتنه های دشمنان برای تفرقه افکنی بین ملت ایران و عراق برپا کرده است به کلی شعله های آتش فتنه را خاموش خواهد کرد.

وی بیان کرد: رسانه های مجازی باید در ترویج فرهنگ عاشورایی و نشان دادن واقعیت ها و اهداف فلسفه عاشورایی حسینی به دنیا فعال باشند و نگذارند دشمنان با دامن زدن به مقدسات و اعتقادات ما به اهداف شوم و بی اساس خود در منطقه دست یابند.

معاون حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ماه های محرم، صفر ماه رمضان همگی فرصت های بزرگی هستند برای ترویج فرهنگ اسلامی و عاشورایی به دنیا و این ماه های حرام بزرگترین فرصت برای خاموش کردن شعله های فتنه دشمن در منطقه و کشور است.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس گفت: امروز اقتدار و شکوه عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون جان فشانی ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام هستیم و یکی از رسالت اصلی رسانه های داخلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دربین نسل های جدید جامعه باید باشد.

 

انتهای پیام/

نظر شما