شناسهٔ خبر: 28282907 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لحظه انحراف ناگهانی خودرو به داخل کافی شاپ! +فیلم

سرعت زیاد یک خودرو موجب خارج شدن کنترل آن از دست راننده و ورود ناگهانی آن به داخل یک کافی شاپ پر از مشتری شد.

صاحب‌خبر -

لحظه انحراف ناگهانی خودرو به داخل کافی شاپ! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصادفات رانندگی یکی از مهمترین عوامل مرگ و میر در کشورهای مختلف به شمار می رود و یکی از عوامل مهم حادثه ساز در رانندگی سرعت غیرمجاز است. این عامل در کنار خواب آلودگی و نقص ایمنی خودروها از مهمترین عوامل حادثه ساز در جاده ها به شمار می رود. برخی رانندگان کم حوصله برای آنکه زودتر به مقصد مورد نظر خود برسند اقدام به رانندگی با سرعت زیاد می کنند. برخی دیگر نیز برای نشان دادن مهارت خود در رانندگی در جاده ها و اتوبان ها به اشتباه اقدام به رانندگی با سرعت زیاد می کنند که می تواند خطرناک آفرین باشد. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از خیابان های ترکیه رخ داد و موجب زخمی شدن تعدادی شد.

یک راننده متخلف که در یکی از خیابان های این کشور در حال رانندگی با سرعت زیاد بود در اثر خارج شدن خودرو از کنترل او ناگهان وارد یک کافی شاپ در کنار خیابان شد. در ویدئویی که منتشر شده است لحظه انحراف خودرو و ورود ناگهانی آن به داخل کافی شاپ را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که تعدادی مشتری در داخل کافی شاپ حضور داشتند ناگهان این خودرو وارد آنجا می شود. مشتریان که با دیدن خودرو دچار ترس و وحشت شده بودند تلاش کردند تا از راه خودرو فرار کنند.

بنا به گزارش های اولیه در اثر این حادثه سه مشتری کافی شاپ دچار جراحت شدید شدند و در بیمارستان بستری هستند و تعدادی دیگر نیز که دچار جراحت و کبودی در نواحی مختلف بدن شده بودند بصورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند. رسانه های محلی ترکیه حال یکی از مجروحان بستری در بیمارستان را وخیم گزارش کرده اند. پلیس تحقیقات اولیه در خصوص این حادثه را آغاز کرده و هنوز مدرکی دال بر غیر عادی بودن حال راننده در هنگام رانندگی پیدا نشده است.

گفتنی است؛ این حادثه در بلوار "ترکمن باشی" واقع در منطقه ای در جنوب ترکیه رخ داد.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6670914/8654521?width=400&height=300"></script></div>


انتهای پیام/

سرعت زیاد راننده فاجعه آفرید

نظر شما