شناسهٔ خبر: 28282890 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری دومین دوره مسابقات کتابخوانی «امر به معروف و نهی از منکر» در کردستان

گروه فرهنگی- دومین دوره مسابقات کتاب و کتابخوانی «درسنامه آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر» بین کارکنان و بازنشستگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از امروز، یکم مهرماه در استان کردستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

دومین دوره مسابقات کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر در کردستان

رحمن غریبی، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دومین دوره مسابقات کتاب و کتابخوانی با عنوان درسنامه آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر به همت دبیر خانه شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و شرکت بسامان پیش‌بینی شده است.
وی افزود: این دوره از مسابقات بصورت الکترونیک و به منظور ارتقاء و توسعه فرهنگ و ابعاد مختلف امر به معروف و نهی از منکر در بین کارکنان و بازنشستگان وزارت متبوع و خانواده‌های آنهابه صورت سراسری برگزار می‌شود.
غریبی با اشاره به منبع این مسابقات عنوان کرد: کتاب «درسنامه آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر» در زمینه آشنایی با ابعاد مختلف فریضتین است که متن آن از طریق دانلود فایل کتاب در پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل مشاهده است.
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به نحوه شرکت در مسابقه نیز اشاره و بیان کرد: پاسخ به سئوالات این مسابقه بصورت الکترونیک است و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌بایست بعد از مطالعه کتاب و تکمیل اطلاعات مربوطه به سئوالات پاسخ دهند.
وی همچنین گفت: سئوالات بصورت تصادفی انتخاب و هر شخص با شروع زمان پاسخ ۱۰ دقیقه فرصت دارد پاسخنامه مسابقه را تکمیل و کلید ارسال جواب‌ها را تأیید کنند و بلافاصله نتیجه مسابقه (پاسخنامه) را دریافت خواهد کرد.
غریبی با بیان اینکه برای هر شرکت کننده در مسابقه ۱۰ سؤال ارائه می‌شود، اعلام کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند به ۱۰ سؤال ارائه شده پاسخ داده ولی حد نصاب قبولی در مسابقه، پاسخ صحیح به ۷ سؤال است.
وی افزود: هرشرکت کننده در صورت عدم کسب امتیاز قبولی درمسابقه، برای مرتبه دوم فرصت شرکت در مسابقه و پاسخ به سؤالات را دارد.
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به نخوه زمانبندی این مسابقه کتابخوانی ادامه داد: علاقه مندان از روز شنبه ۲۴ شهریور لغایت جمعه ۲۰ مهر جاری فرصت دارند در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.
وی کلیه کارکنان و بازنشستگان وزارت متبوع و خانواده‌های آنها در سطح ستاد وزارتخانه، ادارات کل استان‌ها و سازمان‌های وابسته را جامعه مخاطب این دوره از مسابقات اعلام کرد.
غریبی، در پایان یادآور شد: به ۲۰ نفر از شرکت کنندگانی که حد نصاب امتیاز (پاسخ صحیح) را کسب کرده باشند به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
انتهای پیام

نظر شما