شناسهٔ خبر: 28282808 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

توضیحات سازمان میادین میوه و تره بار درباره علت گرانی گوجه فرنگی

رئیس سازمان میادین میوه و تره بار گرانی های اخیر قیمت گوجه در بازار را کمبود عرضه این محصول اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

عبدالحسین رحیمی رئیس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: سازمان میادین میوه و تره بار یک نهاد توزیع کننده محصولات کشاورزی و باغی است و هیچ دخالتی در میزان تولید این محصولات ندارد.

وی با بیان اینکه سیستم توزیع و عرضه سازمان میادین میوه و تره بار برای ارائه و عرضه همه محصولات از جمله گوجه فرنگی به دست مشتریان آمادگی کامل دارد، گفت: این سازمان حتی برای کاهش فوری قیمت گوجه می تواند غرفه های خاصی را در ۲۴۱ میدان میوه و تره بار بدون طی مراحل اداری و اتلاف وقت در اختیار تولیدکنندگان گوجه فرنگی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: کاهش قیمت گوجه فرنگی در چند روز آینده/جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر کمبود نیست

رئیس سازمان میادین میوه و تره بار با اشاره به اینکه محصول سیب زمینی نیز تقریبا شرایط مشابهی دارد، افزود: غرفه هایی که به این صورت در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد تک محصولی هستند و غرفه داران باید فقط یک محصول خاص را در آن عرضه کنند.

رحیمی با بیان اینکه گفته می شود علت گرانی محصول گوجه فرنگی صادرات این محصول و خرید آن توسط کارخانجات تولید رب است گفت: برای تامین گوجه فرنگی مورد نیاز بازار و جبران کمبود این محصول نهادهای دیگر باید اقدام کنند و ما فقط سیستم توزیع و عرضه مستقیم آن را به عهده داریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما