شناسهٔ خبر: 28282547 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

بازگشایی مدارس

با حضور مدیرکل دفترامور زنان وزارت آموزش و پرورش و عضو شورای شهر تهران برگزار شد.

با حضور مدیرکل دفترامور زنان آموزش و پرورش و عضو شورای شهر تهران در مدرسه دخترانه ،زنگ آغاز سال تحصیلی جدید98-97 به شکل نمادین نواخته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش، آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 98-97 با حضور مینایی پور؛ مدیر کل دفتر امور زنان  وزارت آموزش و پرورش و میرلوحی معاون اجرایی امور استان ها و عضو کمیسیون تخصصی شورای اسلامی شهر تهران  در مدرسه حضرت فاطمه(س) برگزار شد.

در آغاز این مراسم  پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت بازگشایی مدارس، توسط مدیر کل دفتر امور زنان این وزارتخانه قرائت شد.

مینایی پور همچنین آغاز سال تحصیلی جدید را به کلیه همکاران ، دانش آموزان و اولیا و مربیان تبریک گفته و برای همه دست اندر کاران حوزه تعلیم و تربیت خصوصا زنان فرهنگی و دانش آموزان دختر آرزوی توفیق و سربلندی نموده است .

وی در ادامه به برنامه های راهبردی این دفتر  برای زنان فرهنگی و دانش آموزان دختر اشاره کرده و تاکید کرد که تمام تمرکز فعالیت های این دفتر ارتقای سطح کمی و کیفی این عزیزان می باشد و به ما به دنبال حضور پررنگ زنان فرهنگی و دانش آموزان دختر در تمام عرصه های علمی ، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

مینایی پور شروع سال تحصیلی جدید را فرصت مناسب برای اجرای سیاسیت های عملیاتی این دفتر دانست که در طول تابستان و با برگزاری جلسات مستمر با کارشناسان و متخصصان امر تدوین و طراحی شده است .

تغییر نگرش و نگاه به زنان فرهنگی و دختران دانش آموز و استفاده از ظرفیت های مدیریتی موجود نزد همکاران زن فرهنگی در سال تحصیلی جدید را از الویت های  دفتر امور زنان می باشد که مدیرکل دفتر امور زنان بر آن  تاکید کرد.

مدیر کل دفتر امور زنان در پایان ضمن اشاره به موفقیت های چشمگیر دختران دانش آموزان در عرصه های مختلف در سال تحصیلی گذشته بیان کرد که دانش آموزان دختر ظرفیت ها و توانمندی های بالایی دارند که این استعداد ها باید شناسایی و شکوفا گردد و همچنین هرگونه  رشد و تحول در حوزه های مختلف جامعه را منوط به تحول بنیادین در آموزش و پرورش  دانست و اشاره کرد که کلید این تحول در دستان فرهنگیان و دانش آموزان امروز و حمایت از این عزیزان می باشد .

در ادامه میر لوحی  معاون اجرایی امور استان ها و عضو کمیسیون تخصصی شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم نیز ضمن تبریک سال تحصیلی جدید اشاره داشت که حمایت از دانش آموزان و فرهنگیان شهر تهران در سال تحصیلی جدید با قوت بیشتری در شورای شهر در حال پیگیری می باشد و عنوان کرد که در این خصوص همکاری و هماهنگی های خوبی با آموزش و پرورش داریم و انشاالله تمام توان خود را صرف این خواهیم کرد تا رضایت فرهنگیان ، دانش آموزان ، اولیا و مربیان را بیشتر از پیش جلب نمایم .

لازم به ذکر است؛ اجرای سرود توسط گروه سرود سرای محله یافت آباد و ذکر مصیبت برای سید و سالار شهیدان توسط یکی از مداحان اهل بیت منطقه، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

نظر شما