شناسهٔ خبر: 28282231 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

فراخوان دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای برای جذب سرپرست خوابگاه‌های دانشجویی

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای، دانشگاه فنی و حرفه‌ای به منظور بکارگیری نیروی انسانی برای سرپرستی خوابگاه‌های دانشجویی  خود فراخوان صادر کرد.

این دانشگاه اعلام کرد که با توجه به اینکه خوابگاه های دانشجویی به عنوان خانه دوم دانشجو اهمیت ویژه‌ای در ارتقای نشاط معنوی و حفظ آرامش روحی و جسمی و توسعه اندیشه، اعتلای شخصیت و افزایش کیفیت تحصیلی دانشجویان دارد، اداره خوابگاه های دانشگاه فنی و حرفه ای درنظر دارد برای تکمیل نیروی انسانی از افراد واجد شرایط طی ثبت نام و مصاحبه حضوری و بررسی سوابق برای تصدی پست سرپرست خوابگاه های دانشجویی پسران و دختران دعوت به همکاری کند.

در شرایط عمومی جذب سرپرست خوابگاه این دانشگاه آمده است که وی بصورت رسمی، پیمانی یا قراردادی در مراکز تابعه دانشگاه فنی و حرفه ای جذب خواهد شد. ضمن اینکه داشتن مدرک دانشگاهی کارشناسی یا بالاتر در رشته های روانشناسی ، علوم تربیتی ، ادبیات ، علوم رفتاری ، مددکاری اجتماعی ، مشاوره ، علوم اجتماعی ، جامعه شناسی و رشته های مشابه و حوزوی از شروط اختصاصی اعلام شده است.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای این سرپرستان خوابگاه تسهیلاتی مانند نقل و انتقال همکاران متقاضی در بین استان ها در نظر گرفته است.

این افراد می‌توانند از اول تا هفتم مهر ماه 97 برای ثبت نام در این فراخوان اقدام کنند. ثبت درخواست با تکمیل فرم مربوطه از طریق مراجعه به پیشخوان مراکز تابعه امکان پذیر خواهد بود.

از دیگر تسهیلات در نظر گرفته برای جذب سرپرستان خوابگاه‌ها، پرداخت اضافه کار ماهیانه 120 ساعت و پیگیری ایجاد حق الزحمه شیفت در گردش است.

علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی https://tvu.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=762 مراجعه کنند.

نظر شما