شناسهٔ خبر: 28281996 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی:

تیم مدیریتی جدید در دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی مستقر می‌شوند / ارتقاء سطح کیفیت آموزش، علت اصلی تغییر

به منظور ارتقاء سطح کیفیت آموزش در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و حفظ جایگاه آن در کشور، تیم جدید مدیریتی به زودی در این دانشکده مستقر خواهند شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس توضیح روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به منظور ارتقاء سطح کیفیت آموزش در دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه و حفظ جایگاه دانشکده برتر در کشور، تیم جدید مدیریتی این دانشکده بزودی مستقر خواهند شد.
 
در این توضیح آمده است:
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان بزرگترین دانشگاه کشور به لحاظ جمعیت تحت پوشش و همچنین برترین دانشگاه علوم پزشکی از منظر آموزش و شیوه‌های تربیت نیروی متخصص کشور در حوزه سلامت، همواره ارتقاء سطح کیفی خدمات آموزشی و خدمات درمانی را مد نظر قرار دارد.

از دیگر سو دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه به عنوان یکی از برترین پایگاه‌های اصلی آموزش تخصصی دندانپزشکی از دیرباز مطرح بوده و همواره مورد استقبال داوطلبان کنکور و دستیاران تخصصی قرار گرفته است؛ لذا حرکت در مسیر استاندارد‌های آموزشی و بهره گیری از دانش مدیریت نوین دانشگاهی از لازمه‌های حفظ جایگاه علمی در این دانشکده است؛ لذا با تقدیر از تلاش‌های مدیریت سابق دانشکده به زودی تیم جدید مدیریتی با لحاظ مطالبات علمی فراگیران و همچنین دانش روز دندانپزشکی در این دانشکده مستقر خواهند شد.

بنابر این هرگونه گمانه زنی‌های رسانه‌ای در خصوص علت این تغییر، غیر موثق و صراحتاً اعلام می‌شود که ارتقاء سطح علمی دانشجویان و فراگیران از جمله علت اصلی تغییر در تیم مدیریتی دانشکده دندانپزشکی است.

هیچ دانشجوی ایرانی شاغل به تحصیل خارج از کشور در دانشکده دندانپزشکی پذیرش نشده است 
همچنین در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر پذیرش دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل خارج از کشور در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تأکید می‌شود تا کنون و در نیمسال اول تحصیلی هیچگونه پذیرشی از این دانشجویان صورت نگرفته است.

خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی حافظ منافع ملی در حوزه علم و سلامت
امروز خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعم از ۱۴۰۰ عضو محترم هیأت علمی، ۱۴ هزار دانشجو و ۱۷ هزار تلاشگر در عرصه‌های مختلف حوزه سلامت با درک مشترک از مأموریت‌های مهم این دانشگاه، در کنار یکدیگر و برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی در کنار یکدیگر ایستاده اند و هرگونه اقدام در این دانشگاه بر اساس ضوابط و ابلاغیه‌های بالادستی و همچنین منافع ملی در حوزه علم و سلامت مردم صورت می‌پذیرد.

نظر شما