شناسهٔ خبر: 28281992 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

TGS 2018 | کوجیما تاریخ انتشار بازی Death Stranding را فاش کرد

در جریان رویداد TGS 2018 و پنل اختصاصی پلی‌استیشن شاهد نمایش تریلر جدیدی از بازی Death Stranding بوده‌ایم. در پایان نمایش کوجیما به نکته‌ای اشاره کرد که احتمالاً تاریخ انتشار بازی Death Stranding را فاش می‌کند.

صاحب‌خبر -
TGS 2018 | کوجیما تاریخ انتشار بازی Death Stranding را فاش کرد

در جریان رویداد TGS 2018 و پنل اختصاصی پلی‌استیشن شاهد نمایش تریلر جدیدی از بازی Death Stranding بوده‌ایم. در پایان نمایش کوجیما به نکته‌ای اشاره کرد که احتمالاً تاریخ انتشار بازی Death Stranding را فاش می‌کند.

طی رویداد TGS 2018 و در پنل اختصاصی پلی‌استیشن،  علاوه بر نمایش تریلر جدید بازی Death Stranding شاهد معرفی و حضور صداپیشگان ژاپنی بازی بوده‌ایم که جزئیاتی را از شخصیت‌های بازی به اشتراک گذاشته‌اند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها کنجیرو سودا (Kenjiro Tsuda) صداپیشه‌ی شخصیت اصلی بازی یعنی Sam بود. کوجیما نزدیک به دو سال به دنبال صداپیشه‌ی مناسبی می‌گشت تا صدای وی با صدای خود نورمن رایدس که البته کمی عجیب و غریب ولی جذاب است هم‌خوانی داشته باشد. او برای این کار بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی را با انواع مختلف دوبله‌های ژاپنی مشاهده کرد تا در نهایت کنجیرو سودا را برای این شخصیت انتخاب کند.

در ادامه سایر صداپیشگان ژاپنی بازی نیز بر‌روی استیج حضور یافته و جزئیاتی از همکاری خود با پروژه‌ی جدید هیدئو کوجیما به اشتراک گذاشتند. اما مهم‌ترین نکته در رابطه با این رویداد هنگامی بود که هیدئو کوجیما در پایان مراسم در ارتباط با تاریخ انتشار بازی Death Stranding جزئیاتی را به اشتراک گذاشت که احتمالاً تاریخ انتشار بازی را فاش می‌کند. وی در صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که بازی در همان تاریخ تعیین شده عرضه خواهد شد؛ درست زمانی که انیمه سینمایی Akira در آن جریان داشت.

بگذارید کمی ساده‌‍تر توضیح دهیم؛ Akira نام انیمه‌ی سینمایی است که در سال ۱۹۸۸ عرضه شد و داستان آن در سال ۲۰۱۹ جریان داشت. بنابراین اگر گفته‌های کوجیما صحت داشته باشد، احتمالاً بازی Death Stranding در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

بازی Death Stranding به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. شما می‌توانید سایر اخبار منتشر شده از این بازی را اینجا مطالعه کنید.

نظر شما