شناسهٔ خبر: 28281880 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه سیاست‌روز | لینک خبر

انتقام مهلک

انتقام خون بی‌گناهانی که روز شنبه در مراسم رژه سالروز گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس در اهواز به دست تروریست‌های سرسپرده...

صاحب‌خبر -

انتقام خون بی‌گناهانی که روز شنبه در مراسم رژه سالروز گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس در اهواز به دست تروریست‌های سرسپرده دلارهای عربی و حامیان غربی آنها ریخته شد، حق جمهوری اسلامی ایران است. ایران نشان داده است که اگر در بحران غرب آسیا که در سوریه و عراق شدت گرفت، عتبات عالیات خط قرمز است، خون شهروندان ایران اسلامی نیز خط قرمزی است که اگر هر رژیمی، گروهی و یا کشوری از آن عبور کند، در زمان و مکان مناسب انتقام آن را خواهد گرفت و این انتقام چه سخت خواهد بود.
برای جمهوری اسلامی تفاوت نمی‌کند که پشت اینگونه عملیات تروریستی که هدف آن نا امن کردن امنیت پایدار در کشور ایران است چه کشوری ایستاده و آنها را تغذیه می‌کند، رصد اطلاعاتی و اشراف اطلاعاتی و امنیتی ایران در منطقه به خوبی می‌داند و آنها را شناسایی کرده است، حتی می‌داند که در چه مکانی پایگاه آنها مستقر است، پس باید در انتظار انتقامی سهمگین و دردناک باشند.
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در چندمین مرحله، از تروریست‌هایی که علیه ملت ایران جنایت کردند انتقام گرفته‌اند، حمله موشکی به پایگاه داعش در خاک سوریه و به درک واصل کردن تعداد زیادی از تروریست‌های داعش، نمونه‌ای از وعده انتقامی بود که از تکفیری وهابی‌های داعش گرفته شد، هیچ‌یک از رژیم‌ها و کشورهای حامی آنها نیز جرأت و جسارت اعتراض به عملیات موشکی ایران را نداشتند.
دومین عملیات موشکی نیز در خاک کردستان عراق انجام شد که پایگاه حزب منحله دموکرات هدف ۶ فروند موشک نقطه‌زن قرار گرفت و ده‌ها نفر از سرکردگان این گروه تروریستی که اقدامات مسلحانه علیه ایران انجام می‌دهند به هلاکت رسیدند.
نکته مهم در اقدام تروریستی روز شنبه در اهواز اینجاست که ثابت می‌کند اگر قدرت و توان نظامی جمهوری اسلامی ایران به این مرحله از پیشرفت نرسیده بود و توان موشکی ایران افزایش نیافته بود، اکنون به جای رگبارهای کور علیه ملت و صف رژه نیروهای مسلح که سلاحشان مسلح نبود، دیگر تروریست‌ها چنین عملیاتی انجام نمی‌دادند بلکه رژیم‌ها و کشورهایی که با جمهوری اسلامی ایران دشمنی دارند به خود جرأت می‌دادند تا حمله نظامی مستقیم و بی‌واسطه علیه ایران انجام دهند.
رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی سردمدار دشمنی با ایران هستند اما به خاطر وجود توانمندی‌های نظامی که تنها به سلاح و موشک بستگی ندارد، بلکه نیروهای مسلح جان بر کف و مکتبی جمهوری اسلامی ایران نیز با حضور و نقش‌آفرینی خود در بحران غرب آسیا توانستند قدرت بلامنازع خود را به دشمنان اثبات کنند و نشان دهند که می‌توانند معادلات چیده شده آمریکا، رژیم اسرائیل و سعودی را در منطقه به هم بزنند.
پایگاه‌ها و مواضع گروه‌های تروریستی وابسته به رژیم‌های سرسپرده و خودفروخته منطقه در تیررس موشک‌های نابودگر نیروهای مسلح ایران قرار دارد، علاوه بر آن ابزارهای دیگری در اختیار جمهوری اسلامی است که می‌تواند با بهره‌گیری از آنها انتقام خون شهدای ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ را از جنایتکاران بگیرد.
مدعیان غربی و عربی که ادعای مبارزه و مقابله با تروریست را دارند، حامیان اصلی تروریست‌هایی هستند که در داخل ایران عملیات انجام می‌دهند. آنگاه همین کشورها و رژیم‌های جنایتکار، ایران را متهم به حمایت از تروریسم می‌کنند. جمهوری اسلامی ایران از کشورها و مردمانی حمایت می‌کند که درپی دفاع از خود و تمامیت ارضی کشورشان هستند، حزب‌الله لبنان و گروه‌های مقاومت فلسطینی در زمره سازمان‌هایی قرار دارند که از حمایت معنوی و نظامی ایران برخوردارند چراکه آنها علاوه بر دفاع از خود و وطنشان، از منافع ملی ایران نیز دفاع می‌کنند. نهضت مردم یمن که بیش از سه سال است زیر حملات متجاوزان رژیم سعودی و برخی دیگر از کشورهای عربی منطقه مقاومت می‌کند، در راستای دفاع از نهضت جهانی اسلام است که جمهوری اسلامی آن را گسترش داده و توانسته است تأثیر معنوی خود را بر مسلمانان بگذارد. چنین نهضت بزرگی که سرمنشاء آن قیام عاشورا و کربلای حسین بن‌علی(ع) است، فراگیر شده و می‌رود تا تأثیر خود را عالم گیر کند.
اقدام تروریستی روز شنبه در اهواز، دست و پا زدن‌های آخر دشمن است، عجز و ناتوانی آنها آشکار است، چراکه اگر توان مقابله با ایران را داشتند در جنگ رودررو ظاهر می‌شدند. همانگونه که سپاه پاسداران، رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان و وزارت اطلاعات تاکید کرده‌اند، در آینده نزدیک انتقام مهلکی از تروریست‌ها خواهیم گرفت و حق پاسخ در هر زمان و مکان برای ایران محفوظ است. 

نویسنده: سیاوش کاویانی

نظر شما