شناسهٔ خبر: 28281773 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توری با آیفون‌های 2018 داشته باشید

کمپانی اپل ویدئویی از آیفون‌های 2018 منتشر کرده است که تمام قابلیت‌های آن را توسط یکی از کارمندان این شرکت نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

توری با آیفون‌های 2018 داشته باشیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمان معرفی آیفون‌های 2018 اپل مشخص شد که این گوشی‌ها قرار است در تاریخ 21 سپتامبر به بازار ارائه شوند و صادرات آن‌ها به نقاط مختلف جهان آغاز شود و این اتفاق به تازگیافتاده است. البته iPhone XR کمی دیرتر از دیگر گوشی‌های جدید اپل یعنی در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) به بازار ارائه و به نقاط مختلف جهان صادر می‌شود. حالا که این گوشی‌ها در دست مشتریان است، کمپانی اپل ویدئویی از iPhone X، iPhone XS و iPhone XR منتشر کرده است و قابلیت‌های آن‌ها را در معرض نمایش قرار داده است. برای خیلی از کاربران شاید این اولین گوشی باشد که دکمه هوم آیفون از آن حذف شده است در نتیجه اولین کاری که می‌کنند، این است که باید این ویدئوی آموزشی را تماشا کنند تا بدانند چگونه به صفحه هوم بازگردند.

کشیدن ناوبری به بالا و نگه داشتن آن همه برنامه‌های باز را در صفحه نمایش نشان می‌دهد و با کشیدن برنامه‌های باز به بیرون از صفحه می‌توان آن‌ها را از حافظه رم بیرون برد یعنی آن‌ها را به طور کامل بست. با کشیدن انگشت از بالای سمت راست صفحه به سمت پایین می‌توان مرکز کنترل آیفون را باز کرد و نوتیفیکیشن‌های دسته بندی شده را با پایین کشیدن صفحه می‌توان دید. با فعال کردن گزینه Reachability در بخش تنظیمات می‌توان همه آیفون‌های 2018 را با یک دست کنترل کرد. برای این کار هم کافیست از لبه صفحه انگشت خود را به سمت پایین بکشید. با انجام دادن این کار همه دستورها فقط به اندازه یک شست با شما فاصله خواهد داشت.

هر کاری که برای احراز هویت نیاز به Touch ID داشت در آیفون‌های سال 2018 به Face ID تغییر پیدا کرده‌اند. تأیید هویت برای استفاده از Apple Pay از جمله این قابلیت است. با استفاده از Depth Control، کاربران می‌توانند حتی بعد از انداختن عکس هم حالت بوکه به تصاویر پورتره خود اضافه کنند. تار بودن پس‌زمینه تصویر به تصمیم کاربری دارد که قصد دارد عکس بیندازد. این ویدئو همچنین از ویژگی جدید این گوشی‌ها یعنی دو سیمکارته بودن آن‌ها صحبت می‌کند.

دیگر ویژگی جدید این است که مموجی‌ها در آیفون‌های 2018 تصاویری انیمیشن شده و کارتونی از صورت شما هستند که حالت‌های چهره شما در دنیای واقعی را نشان خواهند داد. از جمله ویژگی‌های دیگر این گوشی‌ها FaceTime گروهی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا 32 نفر در یک چت گروهی حضور داشته باشند. این قابلیت توسط اپل عقب افتاده بود اما به تازگی به نسخه‌های بتا و توسعه دهندگان iOS 12.1 اضافه شده است پس می‌تواند قابلیتی باشد که کاربران آیفون از آن‌ها استفاده خواهند کرد.

در ادامه با دیدن این ویدئو توری در قابلیت‌های مهیج و جدید آیفون‌های 2018 اپل داشته باشید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6675595/8679118?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید: تیزر جدید Galaxy Note 9 منتشر شد +فیلم

انتهای پیام/

تیزر جدید محصولات 2018 اپل منتشر شد

نظر شما