شناسهٔ خبر: 28280773 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بهانه‌تراشی صهیونیست‌ها از بیم واکنش پوتین؛

رژیم صهیونیستی تحقیقات مسکو درباره سقوط جنگنده این کشور را رد کرد

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای نتیجه حاصله از تحقیقات مسکو درباره سقوط جنگنده این کشور بر فراز سوریه را رد کرد!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ارتش رژیم صهیونیستی امروز و به دنبال مقصر شناخته شدن تل آویو در حادثه سقوط هواپیمای روسی در سوریه در هفته گذشته در بیانیه ای ادعا کرد: هنگامیکه سوریه به هواپیمای روسیه حمله کرد، جنگنده‌ های ما در آسمان اسرائیل بودند!

در ادامه بیانیه مذکور ادعا شده است: اف- ۱۶ ما پشت هیچ هواپیمایی پنهان نشده بود؛ جزئیات کامل و دقیقی در این باره برای وزارت دفاع روسیه روشن است.

بیانیه مذکور می افزاید: ایمنی و امنیت نیروی روس در سوریه مد نظر رهبری سیاسی و نظامی ما قرار دارد.

لازم به ذکر است، هفته گذشته یک فروند هواپیمای «ایلوشین-۲۰» ارتش روسیه همزمان با تجاوز جنگنده‌ های رژیم صهیونیستی به «لاذقیه» مورد اصابت پدافند سوریه قرار گرفته و ساقط شد. در این حادثه تمام ۱۵ سرنشین این هواپیما کشته شدند.

پیش از این «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه در تماس با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، به طور مستقیم اسرائیل را مسئول سقوط هواپیمای روسی در سوریه دانسته بود.

در همین رابطه وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه ای درباره سقوط هواپیمای Il-۲۰ این کشور در سوریه اعلام کرده بود: حملات جنگنده های اسرائیلی به سوریه موجب زنجیره ای از حوادث شده که هدف قرار گرفتن هواپیمای روسی بخشی از این حوادث است. روسیه پاسخگویی به این حادثه را برای خود محفوظ می داند.

نظر شما