شناسهٔ خبر: 28279959 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کمال از ترکیب کنار رفت

ترکیب پرسپولیس برابر سپیدرود مشخص شد

با نظر برانکو کمال کامیابی نیا با توجه به خطر محرومیت از ترکیب این تیم برابر سپیدرود کنار رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، برانکو در شرایطی که هفته آینده تیمش را باید برابر استقلال قرار دهد، ترجیح داد کمترین ریسک ممکن را در جدال مقابل سپیدرود انجام دهد و بر‌این اساس کمال کامیابی نیا را که سه کارت زرد در کارنامه داشت از ترکیب خارج کرد.


با اعلام کادرفنی سرخپوشان در بازی امشب مقابل سپیدرود رشت این تیم با ترکیب زیر به میدان خواهد رفت:

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی ، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن، سیامک نعمتی، علی علیپور و گادوین منشا

 

دیدار دو تیم از ساعت  ۱۹:۳۰ و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

 

در این بازی حسین ماهینی در ترکیب اصلی قرار نگرفته است. مدافع راست سرخپوشان به دلیل مصدومیت با استراحت کادرفنی همراه شده و شجاع خلیل زاده همچون دقایق پایانی بازی با الدحیل در سمت راست دفاعی حاضر شده است. دیگر تغییر ترکیب هم حضور شایان مصلح در سمت چپ دفاعی است تا محمد انصاری در  این بازی در کنار سیدجلال حسینی و در قلب دفاعی به میدان برود.

 

کامیابی نیا دیگر بازیکن خارج شده از ترکیب این تیم نسبت به دیدارهای قبلی است. هافبک دفاعی پرسپولیس با توجه به دریافت سه کارت زرد و خطر محرومیت از بازی دربی در این بازی نیمکت نشین شده است.
سیامک نعمتی هم بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت از بازی مقابل الدحیل بار دیگر‌ به ترکیب اصلی بازگشته و گادوین منشا نیز با عملکرد فوق العاده برابر الدحیل جایگاه خود را در خط حمله در‌ کنار علی علیپور در این بازی مستحکم کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما