شناسهٔ خبر: 28278742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس باید برای نسل جوان نهادینه شود

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس بایستی برای نسل جوان تبیین و نهادینه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی روز یکشنبه در مراسم گشایش نمایشگاه هفته دفاع مقدس اراک با نام «مقاومت عاشورایی» اظهار داشت: جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ابهت پوشالی قدرت های استکباری را در هم شکست و با وجود اینکه در نبرد نابرابری قرار داشتیم، توانستیم با قدرت در برابر دشمن بایستیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: در حال حاضر دشمن دست از توطئه چینی برنداشته و تلاش دارد اذهان را به بیراهه ببرد، بنابراین ما وظیفه داریم در این شرایط، ارزش های انقلاب و دفاع مقدس را برای جوانان تبیین کنیم.

وی بیان کرد: نباید اجازه دهیم دشمن ارزش های ما را تحریف کند؛ همانطور که در دوران دفاع مقدس اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانه بیفتد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان ساخت: در شرایط کنونی دشمن قصد دارد با به راه انداختن جنگ اقتصادی و روانی به اهداف خود در آسیب وارد کردن به نظام دست یابد و لازم است که همه ما آگاه و هوشیار باشیم تا این شرایط را پشت سر بگذاریم.

کریمی تصریح کرد: در این مسیر باید با توکل به خداوند متعال، پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در دستور کار قرار داده و انسجام و اتحاد داشته باشیم.

گفتنی است نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان مرکزی در محل دهکده مقاومت اراک(کیلومتر پنج جاده اراک به خمین) برپا شده و شامل ۴۰ غرفه می باشد که در این غرفه ها تجهیزات نظامی و ظرفیت های صنعتی، اقتصادی و کشاورزی استان به نمایش گذاشته شده و نمایشگاه تا ششم مهرماه پابرجا است.

نظر شما