شناسهٔ خبر: 28278148 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

انجمن هاى اسلامى دانشجویان منطقه بریتانیا:

گروهک تروریستی «الاحوازیه» از آبشخور مزدوران سعودی تغذیه می‌کنند

بیانیه انجمن هاى اسلامى دانشجویان منطقه بریتانیا در رابطه با حمله تروریستى در خوزستان و شهادت تعدادى از هموطنان و سربازان جمهورى اسلامى ایران منتشر شد.

صاحب‌خبر -

بیانیه انجمن هاى اسلامى دانشجویان منطقه بریتانیا در رابطه با حمله تروریستى در خوزستان و شهادت تعدادى از هموطنان و سربازان جمهورى اسلامى ایران منتشر شد. متن بیانیه به شرح زیر است: 


بسم رب الشهداء و الصدیقین

انا لله و انا الیه راجعون. بار دیگر دشمنان قسم خورده و بزدل جمهوری اسلامی ایران دست به خون پاک دلبستگان راه حق و حقیقت آلودند و داغی بر غم‌های ملت شریف ایران افزودند. گروهک تجزیه طلب و تروریستی الاحوازیه، که از آبشخور مزدوران سعودی تغذیه می‌کنند، همانا مصداق بارز سربازان لشکر عمر سعد هستند که برای اندک متاع دنیا، دست به هر جنایتی میزنند.
 
وقوع این حادثه در آستانه سالگرد دفاع مقدس و پیش از نشست سازمان ملل در نیویورک و در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران در معرض هجمه‌های سنگین اقتصادی و جنگ روانی داخلی و خارجی دشمن قرار دارد، چند نکته را به ذهن متبادر می‌سازد.
 
نخست آنکه حمله به مدافعان و سربازان این مرز و بوم، آن هم در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، در واقع دهن کجی به جان، مال، ناموس و تمامیت ارضی و ارزشی همه‌ی ایران و مصداق بارز وطن فروشی است. کشتار کودکان بی گناه در کنار نظامیان به خاک و خون کشیده شده، نشان از خوی سبعیت و عدم پایبندی اینان به اصول اولیه انسانی می‌باشد. نکته دیگر اینکه وقوع این حادثه در روز‌هایی که ایران عزیز مورد شدیدترین تحریم‌های خارجی و التهابات داخلی است، نشان دهنده‌ی عمق در هم تنیدگی نفاق داخلی و شبکه استکبار جهانی می‌باشد. وابستگی مالی و ایدئولوژیک گروه الاحوازیه به آل سعود و خط گیری آن‌ها از ارباب بزرگشان، آمریکای جهانخوار، بر همگان آشکار است.

اما مطمئنا این جماعت نابخرد نیز به سرنوشت عبرت آمیز یزیدیان پیش از خود دچار خواهند شد، چرا که نور حقیقت هرگز خاموش نمی‌شود.

((یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ)).
شهادت این جمع از سربازان جان بر کف میهن و همچنین زنان و مردان دلبسته به نظام اسلامی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداء)، رهبر انقلاب و خانواده‌های آن عزیزان تسلیت می‌گوییم و از خداوند منان برای آنان علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین علیه السلام، را آرزومندیم.

والسلام علی من اتبع الهدی
انجمن هاى اسلامى دانشجویان منطقه بریتانیا

نظر شما