شناسهٔ خبر: 28277498 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

به میزبانی آستان حضرت عبدالعظیم (ع)

نهمین نشست نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه برگزار می‌شود

نشست نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه کشور به میزبانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس؛ نهمین نشست نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه کشور از ساعت ۹ صبح فردا به میزبانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود.

این نشست در روز دوشنبه دوم مهرماه باحضور نمایندگانی از آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی از جمله آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت معصومه (س)، آستان حضرت احمد بن موسی(ع)، آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، مسجد مقدس جمکران، بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت و هم‌چنین سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار خواهد شد. 

در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت کارگروه‌های هفت‌گانه در اعتاب جهان اسلام با موضوعاتی نظیر امور قرآنی و فرهنگی، خانواده و ارشاد، فضای مجازی و رسانه، آموزش و پژوهش،  معماری و  مهندسی، امنیتی و حقوقی و مالی و موقوفات، نسبت به نحوه ادامه فعالیت کارگروها بحث و تبادل نظر می‌شود. 

لازم به ذکر است، بررسی نهایی پیش‌نویس‌های اساسنامه شورای عالی، ضوابط کار کمیته نمایندگان و شیوه‌نامه تبادل تجارب و اقدامات مشترک، تعیین زمان برگزاری اولین نشست تولیت‌های آستان‌های مقدس و بقاع متبرک ایران اسلامی و تنظیم دستور کار نشست در آینده نزدیک از جمله نکاتی است که در این جلسه به آن پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما