شناسهٔ خبر: 28276263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

اجرای طرح «مهر تحصیلی» در مراغه

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان مراغه از توزیع یک هزار و ۳۵۰ بسته «مهر تحصیلی» در بین دانش‌ آموزان نیازمند این شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام فریدون مطهری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، از اجرای طرح «مهر تحصیلی» در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این طرح با هدف اجرای نیات واقفان خیراندیش و به منظور حمایت از دانش ‌آموزان بی‌ بضاعت در آغاز سال تحصیلی اجرا می‌ شود.

ویT ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان و دانش ‌آموزان بی‌ بضاعت، اجرای نیات خیرین در کمک به دانش‌ آموزان نیازمند و ترویج فرهنگ کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان مستمند را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان مراغه با بیان اینکه امسال یک هزار و ۳۵۰ بسته لوازم التحریر تهیه و در اختیار دانش آموزان مراغه ای قرار گرفته است، اظهار کرد: با اجرای این طرح، ملزومات مورد نیاز دانش آموزان نیازمند شامل لباس، کفش و لوازم‌ نوشتاری آنان برای مدت یک سال تحصیلی تأمین می‌ شود.

مطهری تصریح کرد: بسته‌ های طرح «مهر تحصیلی» شامل دفتر، مداد، خودکار، کیف، کفش و دیگر اقلام موردنیاز مدرسه است که هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریالی این طرح از درآمد موقوفات و کمک خیران تأمین شده است.

وی از اجرای این طرح با مشارکت کمیته امداد و آموزش و پرورش شهرستان خبر داد و گفت: بسته‌ های حمایتی تهیه شده بین افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع می‌ شود.

نظر شما