شناسهٔ خبر: 28275380 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور

زنگ مهر در مدارس شهرستان بدره طنین انداز شد.

همزمان با سراسر ایران اسلامی زنگ مهر و آغاز بازگشایی مدارس با حضور امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین ادارات، اولیا دانش آموزان و دانش آموزان در محل دبیرستان متوسطه دوم شهدای بدره نواخته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بدره: در روز یک شنبه مورخ 1397/07/01، صدای شور و نشاط دانش آموزان در فضای کلیه مدارس شهرستان بدره پیچید و بار دیگر در شهرستان بدره، جلوه های زیبایی از تلاش و تحرک برای رسیدن به قله آگاهی و دانایی خلق شد.

مراسم ویژه آغاز بازگشایی و شروع سال تحصیلی جدید شهرستان بدره که در دبیرستان متوسطه دوم شهدای بدره برگزار شد لبریز از جلوه های ناب مهر و مهربانی، نشاط و شادابی و اشتیاق دانش آموزان برای ورود به کلاسهای درس بود. آیین نمادین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مهر در شهرستان بدره با حضور امام جمعه شهرستان بدره، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین  ادارات و نهادهای انقلابی شهرستان  و اولیا  دانش آموزان در دبیرستان شهدا برگزار گردید.

آقای مختار حیدربیگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بدره در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم گویی به حاضرین در مراسم، بهار علم و دانش را به همه مشتاقان تعلیم و تربیت تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد سال تحصیلی97/98،  سالی پر از موفقیت، همراه با سلامتی برای دانش آموزان، اولیای گرامی، مردم فهیم شهرستان بدره و همه ی دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت باشد.

 ایشان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در اهواز، بیان نمود که قطعاً پاسخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عاملان این جنایت، پاسخی سنگین و کوبنده خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بدره در ادامه بیان کرد که، دفاع مقدس جلوه ای از تمام خوبیها، جلوه ای از گذشت و ایثار و شهادت و فداکاری و دوران سربلندی ملت ایران است. مدیر آموزش و پرورش بدره در پایان سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی از اعضای دبیرخانه ی پروژه ی مهر 97،  در راستای آماده سازی مطلوب مدارس برای سال تحصیلی جدید، اظهار امیدواری کرد با مجموعه اقدامات انجام گرفته و با همراهی معلمین، دانش آموزان و اولیای محترم آنان سال تحصیلی جدید سالی توأم با نشاط، امید و آرامش برای دانش آموزان شهرستان باشد.

در پایان این مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید به صورت نمادین توسط امام جمعه محترم، خانواده ی شهدا و فرماندار شهرستان بدره نواخته شد و دانش آموزان با بدرقه ی مسئولین از دروازه ی قرآن عبور کردند و وارد کلاس درس شدند.

نظر شما