شناسهٔ خبر: 28274815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

جودوکار خراسان شمالی برنز مسابقات جهانی باکو را از آن خود کرد

محمد محمدی بریمانلو ، جودو کار خراسان شمالی به عنوان نماینده‌ی جودوی ایران روز گذشته در رقابت‌های جهانی جودو در باکو موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، رقابت های جهانی جودو از ۲۸ شهریور ماه در شهر باکو کشور آذربایجان آغاز شده است و تا ۴مهرماه ادامه دارد، تیم ملی جودو ایران با ترکیب محمد محمدی بریمانلو( ۷۳- کیلوگرم)، سعید ملایی( ۸۱- کیلوگرم) و جواد محجوب (به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم) جهت حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ حضور پیداکرد.

هم چنین محمد منصوری به عنوان سرمربی، محسن زکریا و آندره نیز به عنوان مربی ملی پوشان اعزامی را در این دوره از مسابقات همراهی کردند.

محمد محمدی بریمانلو، جودو کارخراسان شمالی به عنوان نماینده‌ی جودوی ایران، شنبه روز گذشته 31 شهریوردر رقابت‌های جهانی جودو باکو 2018 به میدان رفت.

محمدی بریمانلو، در دیدار رده بندی با غلبه بر حریفی از مغولستان مدال برنز این وزن را دریافت کرد.

 

 محمد محمدی بریمانلو جودوکار وزن منفی 73 کیلوگرم از خراسان شمالی به همراه 5 جودوکار دیگر از کشورمان در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور یافت.

وی در مسابقات جاکارتا نماینده کره‌ شمالی را ضربه فنی کرد و به نشان برنز این دوره از بازی‌های آسیایی رسید و نام خود را به‌عنوان دومین فردی که در تاریخ خراسان شمالی مدال بازی‌های آسیایی را دریافت کرد، به ثبت رساند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

 

نظر شما