شناسهٔ خبر: 28274111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

۶۳۰ هزار دانش آموز در استان کرمان مشغول به تحصیل هستند

کرمان - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در سال تحصیلی جدید ۶۳۰ هزار دانش آموز در هفت هزار و ۶۰۰ مدرسه در سطح استان مشغول به تحصیل می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسکندری نسب صبح یکشنبه در مراسم نواختن زنگ مهر و ایثار در دبیرستانه دخترانه شاهد شهر کرمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس درس ایثار، از خودگذشتگی و جوانمردی را برای همه ما به ارمغان آورده است.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید نزدیک به ۶۳۰ هزار دانش آموز در هفت هزار و ۶۰۰ مدرسه و ۲۹ هزار کلاس درس در سطح استان مشغول به تحصیل می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: جمعیت دانش آموزی استان کرمان در سال تحصیلی جدید  چهار درصد افزایش یافته است.

اسکندی نسب بیان کرد: در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با همدلی اعضای شورای آموزش و پرورش استان تحول در محتوا و برنامه های آموزش و پرورش و نیروی انسانی را دنبال می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: بر اساس سند تحول بنیادی در آموزش و پرورش شعار تکریم معلم، مدرسه پویا و مدیریت منابع را در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی گفت: معتقد هستیم اصلی ترین فعالیت دانش آموز باید در مدرسه انجام شود و باید به بچه ها تحمل، صبر، نوع دوستی، همکاری و ... را آموزش دهیم. در مدارس باید دانش آموزانی در طراز جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم.

اسکندری نسب بیان داشت: در استان کرمان زیر ساخت ها برای شروع سال تحصیلی جدید آماده است و هیچ مدرسه و کلاسی بدون معلم نیست.   

نظر شما