شناسهٔ خبر: 2827327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس کمیته مینی گلف کرمانشاه در گفت‌وگو با تسنیم:

نخستین کارگاه مربیگری وودبال در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته مینی گلف استان کرمانشاه گفت: نخستین کارگاه مربیگری وودبال کشور از پانزدهم بهمن ماه امسال در کرمانشاه آغاز می‌شود و به مدت پنج روز ادامه می‌یابد.

صاحب‌خبر -

مهدی جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در نخستین کارگاه کشوری مربیگری وودبال مدرسان بین‌المللی حضور دارند اظهار داشت: بیش از 50 نفر در بخش بانوان و آقایان از سراسر کشور در این دوره مربیگری شرکت می‌کنند.

رئیس کمیته مینی گلف کرمانشاه پیرامون برگزاری کارگاه‌های مربیگری وودبال در استان افزود: در این دوره آموزشی دو بخش تئوری و عملی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده و رئیس فدراسیون گلف به عنوان مهمان ویژه در این کارگاه حضور دارد.

جوکار با بیان اینکه بیش از 90 ورزشکار در رشته وودبال در استان کرمانشاه به صورت سازمان یافته فعالیت می‌کنند افزود: با مساعدت مسئولان ورزش استان تجهیزات جدید وودبال از سوی فدراسیون مربوطه خریداری و وارد کرمانشاه شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی و فعالیت ورزش وودبال در چند ماه گذشته در استان کرمانشاه بیان کرد: کرمانشاه از ظرفیت‌های ورزشی مناسبی برخوردار است که امیدواریم با برگزاری مسابقات وودبال، این ورزش نیز در میان علاقه کرمانشاهیان قرار بگیرد.

نایب رئیس هیئت گلف استان کرمانشاه افزود: می‌بایست شرایط لازم برای پرورش و رونق ورزش گلف و وودبال در استان کرمانشاه فراهم شود تا ورزش وودبال در این استان به جایگاه بهتری دست یابد.

انتهای پیام/ ر

نظر شما