شناسهٔ خبر: 2827325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

ملت ایران با حماسه 9 دی صیانت از انقلاب و ولایت را فریاد زدند

در آستانه حماسه ماندگار 9 دی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اعلام کرد: ملت ایران با حماسه 9 دی صیانت از انقلاب و ولایت را فریاد زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بیانیه که عصر امروز صادر شد، آمده است: استکبار جهانی با آتش‌افروزی و فتنه‌گری عده‌ای کوردل داخلی سعی کردند تا به پایه‌های حاکمیت نظام اسلامی ضربه وارد کنند، اما با هوشیاری و بصیرت امت اسلامی این جریان نه تنها خنثی شد بلکه با خروش ملت در حماسه 9 دی برای همیشه برای این انقلاب، نظامنامه صیانتی و واکسینه مداوم فراهم شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: این حماسه عظیم که متعلق به آحاد مردم در صیانت و پشتیبانی از اصول و ارکان نظام است، نباید متعلق به جناح و یا سلیقه سیاسی خاصی دانست بلکه بزرگترین حرکت در مقابله با شعارهای ساختارشکنانه و حرکت‌های معاندان داخلی و خارجی بوده که با هوشیاری ملت ایران رقم خورد.

کارکنان دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل، ادارات ثبت‌احوال و ثبت اسناد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مجمع بسیج هنرمندان، بسیج رسانه، مداحان، کارکنان، فرهنگیان، دانش‌آموزان، هیئت رزمندگان اسلام، کانون‌های فرهنگی‌ هنری و... با صدور اطلاعیه‌ها و پیام‌های متفاوت با گرامیداشت حماسه تاریخی 9 دی همواره بر دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های 35 ساله تولید شده در جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده و بر تداوم آن پافشاری کردند.

یوم‌الله 9 دی نمود تبعیت امت با بصیرت از ولی‌فقیه هوشمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جامعه ورزشی استان اردبیل نیز با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله 9 دی ماه، آحاد مردم و ورزشکاران را به گرامیداشت پنجمین سالگرد این روز ماندگار تاریخ ایران اسلامی فراخواند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: یوم‌الله نهم دی سالروز نمایش قدرتمندانه مردم با بصیرت ایران اسلامی در پایان یک فتنه‌ای عمیق و پیچیده در سال 88 است، مردم ما بارها داشتن اوج بصیرت را برای دفاع از آرمان‌های اسلام و ولایت مطلقه فقیه تا سرحد جان به اثبات رسانده‌اند که 9 دی نمایش یکی از این روزهای بزرگ است، یوم‌الله نهم دی نمایشگر پیوند واقعی مردم با ولایت و نمود تبعیت امت با بصیرت از ولی‌فقیه هوشمند است.

در این بیانیه آمده است: داشتن بصیرت نسخه‌ای است که اگر مردمان صدر اسلام هم داشتند امیر مؤمنان علی (ع) خانه‌نشین نشده و امام حسن (ع) مجبور به پذیرش صلح نامه‌ای با دشمنان اسلام نمی‌شدند، امام حسین (ع) به مسلخ نمی‌رفت و سرهای مظلومان در طول تاریخ بر سر دار ظالمان نمی‌شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: فتنه‌گران که همسو با دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی و همچون جنگ احزاب همه و همه علیه آرمان‌هایمان بسیج شده بودند با راهپیمایی عظیم مردم مؤمن و هوشمند و پشت سر مقتدای خود بار دیگر معجزهایی خلق کردند که در تاریخ جهان این حرکت عظیم ماندگار شد همچنان که رهبر، امام و مقتدایمان این‌گونه فرمودند «این فتنه، صرفاً منحصر به حضور عده‌ای افراد در خیابان‌ها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت که چنین هم شد.»

در بیانیه جامعه ورزشی استان آمده است: همان‌گونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی (ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای 9 دی هم عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد، 9 دی 88 حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: جامعه ورزشی استان اردبیل با گرامیداشت حماسه 9 دی پیروزی یاران امام و انقلاب را بر رهروان عدالت و حامیان ولایت تبریک گفته و از آحاد مردم مؤمن و ولایی ورزشکار می‌خواهد تا با حضور پرشور خود در پنجمین سالگرد بزرگداشت یوم‌الله 9 دی بصیرت و درایت خود را در استیصال نقشه‌ها و ترفندهای معاندان و مغرضان به رخ جهانیان بکشند.

انتهای پیام/62010/ذ/ف4004

نظر شما