شناسهٔ خبر: 2827324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس تبلیغات اسلامی بم:

طرح منهاج با حضور بازاریان بم اجرا می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بم گفت: در راستای برنامه‌های ستاد اقامه نماز، طرح منهاج با حضور 100 نفر از بازاریان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام محمد علی‌آبادی عصر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان بم اظهار داشت: امام حسین (ع) فرمودند، «من به نماز عشق می‌ورزم» و البته در دین اسلام هم هیچ عملی با ارزش‌تر از نماز نیست.

وی بیان داشت: یکی از تشکل‌هایی که بعد از انقلاب آغاز به کار کرد، ستاد اقامه بود که می‌طلبد همه مسئولان در راستای اجرای برنامه‌ها و اهداف این ستاد تلاش کنند.

علی‌آبادی تصریح کرد: در راستای اهداف ستاد اقامه نماز تاکنون دوره آموزش مربیان و مروجان با موضوع فرهنگ نماز و همچنین نشست خانواده متعهد با حضور اولیای دانش‌آموزان در سطح شهرستان برگزار شده است.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی و توانمندسازی بانوان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح پله‌های آسمانی ویژه دانش‌آموزان کلاس ششم ابتدایی با همکاری آموزش و پرورش شهرستان در حال اجراست.

علی‌آبادی ابراز داشت: در قالب طرح فلاح دو نفر از روحانیان به مناطق محروم شهرستان بم اعزام می‌شوند تا نسبت به ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی اقداماتی انجام گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بم یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌های ستاد اقامه نماز برگزاری طرح منهاج است که در نظر داریم با همکاری اتاق اصناف این طرح را با حضور 100 نفر از بازاریان اجرا کنیم.

وی اظهار داشت: همچنین نشستی با نویسندگان، اصحاب رسانه و مطبوعات پیرامون نماز داریم.

علی‌آبادی خواستار نامگذاری یکی از میدان‌ها یا خیابان‌های شهر به عنوان نماز شد و اظهار امیدواری کرد که با کمک مسئولان شهرستان عملیات احداث مسجد ورودی شهر با سرعت انجام و نمازخانه‌ای در محل بهشت زهرا احداث شود.

وی با تاکید بر معرفی یک نفر از کارکنان ادارات به عنوان یاور نماز گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد اقامه نماز کشور باید ادارات شهرستان نسبت به پخش اذان و اقامه نماز جماعت اقدام کنند که در بازدید‌های متعدد این اقدامات ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/2446/غ30/ف4004

نظر شما