شناسهٔ خبر: 28272875 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

سعید فتاحی: فتحی و نیروی انتظامی خواستند ظرفیت تماشاگران در دربی ۸۸ برابر باشد!

سعید فتاحی،‌ رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد مدیرعامل باشگاه استقلال و نیروی انتظامی مخالف برگزاری دربی ۸۸ با ظرفیت ۹۰ به ۱۰ درصد تماشاگران بوده‌اند.

صاحب‌خبر -

سعید فتاحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره 50 - 50 شدن ظرفیت ورزشگاه آزادی برای هواداران استقلال و پرسپولیس در دربی 88 اظهار داشت: امروز (یکشنبه) جلسه ای در این مورد داشتیم و آقای فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال و نیروهای انتظامی نپذیرفتند که ظرفیت ورزشگاه 90 به 10 درصد باشد و به همین دلیل تصمیم بر این شد که مانند بازی های قبل همان قانون 50 - 50 رعایت شود.

وی در ادامه افزود: در هر صورت استقلال میزبان این مسابقه است و تصمیم گیری در مورد شیوه بلیت فروشی هم بر عهده این باشگاه خواهد بود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که «اگر در دیدار برگشت باشگاه پرسپولیس تصمیم بگیرد ظرفیت ورزشگاه 90 به 10 درصد باشد این  اجازه به این باشگاه داده خواهد شد یا خیر؟» گفت: فعلاً این موضوع مشخص نیست و باید در این زمینه تصمیم گیری کنیم.

فتحی درباره اینکه بلیت فروشی دربی 88 از چه زمانی آغاز خواهد شد، عنوان کرد: بلیت فروشی این مسابقه بر عهده باشگاه استقلال است و آنها باید در این زمینه تصمیم گیری کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما